۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۱۱۵۳۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

همایش جهاد تبیین در حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود

همایش جهاد تبیین در حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود
لرستان- عزیزی با اشاره به اینکه همایش جهاد تبیین ۱۵ تیر ماه برگزار می شود، گفت: طلاب می توانند آثار خود را تا ۳۱ خرداد به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری همایش جهاد تبیین خبر داد و بیان داشت: این همایش ویژه طلاب مدارس علمیه سراسر استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: همایش جهاد تبیین ۱۵ تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش را ۳۱ خرداد عنوان کرد و گفت: طلاب می توانند مقالات خود را با محوریت مسائل روز جامعه، راهبردهای نظام، اصول و خاکریزهای انقلاب، مبانی و معارف دین ارسال نمایند.

عزیزی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اندیشه های امام راحل خبر داد و گفت: این دوره ایام تابستان با عنوان (آشنایی با اندیشه های ناب، زلال، حرکت بخش و امید آفرین) ویژه طلاب خواهر برگزار می شود.

وی بیان کرد: طلاب پس از موفقیت در این دوره گواهی نامه معتبر پایان دوره از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از قم دریافت می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: طلاب علاقه مند برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند به معاونت فرهنگی مدارس علمیه استان مراجعه نمایند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات