۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۱۱۷۱۲

آغاز ثبت نام دوره تخصصی «آموزش تجربه نگاری» جهادگران حوزوی

آغاز ثبت نام دوره تخصصی «آموزش تجربه نگاری» جهادگران حوزوی
چهارمین گردهمایی تخصصی جهادگران حوزوی با محوریت آموزش مهارت‌های «تجربه نگاری» و با هدف تربیت مربی و نشر فرهنگ تجربه نگاری در میان طلاب جهادی برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، چهارمین گردهمایی تخصصی جهادگران حوزوی با محوریت آموزش مهارت‌های «تجربه نگاری» و با هدف تربیت مربی و نشر فرهنگ تجربه نگاری در میان طلاب جهادی برگزار می گردد.

از دیگر اهداف برگزاری این دوره که با همکاری مشترک «مرکز مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت»، «دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزوی»، «گروه مسایل اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی» و «گروه تجربه نگاری پژوهشگده باقر العلوم» برگزار می گردد، می توان به ارتقای کمی و کیفی گروه های جهادی در عرصه تجربه نگاری، اشتراک گذاری دانش و تجربیات گروه های جهادی برتر جهت بهره برداری دیگر گروه ها و غنی سازی دانش بومی گروه های جهادی اشاره کرد.

«تاریخچه و آشنایی با جایگاه و اهمیت تجربه نگاری»، «انواع مختلف تجربه نگاری فرهنگی»، «طرح نویسی در تجربه نگاری»، «روش‌های مستندسازی و جمع آوری داده‌ها در تجربه نگاری» و «روش‌های نظم بخشی به داده ها»، از مهم ترین سرفصل‌های دوره آموزش تجربه‌نگاری خواهد بود.

«روش نگارش یادداشت های علمی»، «روش های توزیع و ترویج نتایج تجربه نگاری»، «روش های تثبیت و استمرار تجربه نگاری در گروه های جهادی» نیز از دیگر سرفصل های آموزشی این دوره اعلام شده است.

از شرایط اولیه ثبت نام در این دوره آموزشی می توان به سابقه حضور در اردوهای جهادی، توانایی ارتباط‌گیری و انجام مصاحبه، توانایی تولید گزارش پژوهشی و رسانه ای و قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

دوره آموزش تجربه نگاری از روز ۲۸ خرداد الی ۱ تیر سال جاری به مدت ۵ روز و در استان قم برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است به افرادی که در آزمون پایان دوره موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهینامه معتبر اعطا می گردد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره آموزشی می توانند به لینک https://jahadgaranhowzavi.com/fourth-professional-course/ مراجعه کنند.

ارسال نظرات