۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۱۱۷۱۶
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی سنگین بر دوش همگان است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی سنگین بر دوش همگان است
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه ما مرهون خون شهدا هستیم، گفت: امروز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای سنگین بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، شب گذشته در برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: همه ما مرهون خون شهدا هستیم و در راستای نهادینه سازی این فرهنگ رسالت خطیری بر دوش داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: در راستای تبیین و ترویج فر هنگ ایثار و شهادت در دولت و کشور انقلابی برای همه کسانی که داعیه دار هستند، این مهم رسالتی سنگین است.

وی با اشاره به اینکه امروز با مطالبه رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و خانواده شهدا فاصله زیادی داریم، گفت: برای رفع این فاصله باید از ظرفیت ها در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه به بیکاری ۲ هزار و ۶۵۱ فرزند شهید در لرستان اشاره و بیان کرد: اشتغال این افراد باید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: تکمیل مجتمع ایثار در استان از دیگر اقدامات مهمی است که برای رفع مشکلات درمان جامعه ایثارگری و کمک به اشتغال استان در اولویت قرار دارد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات