۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۱۱۷۴۳
آیت الله رئیسی در پیامی:

خدمات آیت‌الله شاهچراغی مصداق «قیام لله» است

خدمات آیت‌الله شاهچراغی مصداق «قیام لله» است
رییس‌جمهور در پیامی تصریح کرد: قدرشناسی از کارگزاران انقلابی بر همه لازم و این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور به مناسبت آیین نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

من وقّر عالما وقّر ربّه «امیرالمومنین علی(ع)»

کسی که آدمی را گرامی بدارد و تعظیم نماید پروردگارش را گرامی و بزرگ داشته است

عالمان راستین در تاریخ اسلام همواره نماد مقاومت و ایستادگی و اسوه حیات طیبه و الگوی مجاهدت و ساده‌زیستی بوده اند.‌ تجلیل از مقام شامخ آیت‌الله سید محمد شاهچراغی دامت برکاته  تجلیل از مقام عالمی است که در بلندای مراتب علم و معرفت  ،سفر عرفانی خویش را تکمیل کرده و آموزگار اخلاق و ساده‌زیستی بوده است.

ایشان در طول قریب به نیم قرن مجاهدت خود در نهضت امام خمینی(ره) و در مسئولیت‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان وظیفه و تکلیف خویش را به نیکی ادا نموده اند.

از آنجا که قدرشناسی از کارگزاران انقلابی بر همه ما لازم است و این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی  می باشد.

اینجانب نسبت به مبارزات و خدمات خالصانه این عالم وارسته که مصداق «قیام لله» بوده، کمال قدرشناسی را داشته و امید دارم که برگزاری همایش بزرگداشت شخصیت ایشان ، ضمن معرفی ابعاد شخصیت این الگوی اخلاق‌مدار و مردمی ، گام موثری در راه استحکام به بنیاد های اخلاقی و نماد خدمتگزاری خالصانه برای جامعه به ویژه مردم عزیز استان سمنان باشد.

سید ابراهیم رئیسی

ارسال نظرات