۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۱۱۷۷۱

برنامه های رئیس جمهور در استان چهارمحال و بختیاری

برنامه های رئیس جمهور در استان چهارمحال و بختیاری
گروه استان‌ها - دقایقی پیش آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران، وارد استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی شهرکرد، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران، وارد شهرکرد شد و مورد استقبال مسئولان عالی استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

وی در بیست و چهارمین سفر استانی خود در سفری یک روزه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است تا از نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌های این استان آشنا شود، در این سفر تصمیمات دولت برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام گفته خواهد شد و اعتبارات مربوطه اخذ می‌شود.

از برنامه های رئیسی در امروز می‌توان به بازدید سرزده از برخی از مناطق استان، شرکت در نشست شورای اداری استان، دیدار با اقشار و نشست مطبوعاتی اشاره کرد.

رئیس جمهور را تعدادی از وزرا و معاونین وی در این سفر همراهی می‌کنند که وزرا در این سفر در شهرستان‌های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری حاضر شده تا از نزدیک مشکلات شهرستان‌ها را احصا و بررسی کنند.

وزرای کشور، تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، نیرو، راه و شهرسازی، همچنین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیسی را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

انتهای پیام / 7540

ارسال نظرات