۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۱۱۸۷۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

مکتب امام راحل؛ نسخه جدیدی برای مدیرت جهان

مکتب امام راحل؛ نسخه جدیدی برای مدیرت جهان
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امام راحل تمام برنامه های خود را از دل اسلام بیرون کشید و توانست نسخه جدیدی را برای مدیرت جهان ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار رییس بسیج اساتید دانشگاه های کشور بر اهمیت نقش دانشگاه در جهاد تبیین تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اسلام جامع و کامل است و انقلاب زاییده اسلام است هر جا که ورود کنیم حرف داریم اگر اهل کار باشیم، به اندازه کافی و وافی برنامه و هدف در اسلام وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: امام راحل تمام برنامه های خود را از دل اسلام بیرون کشید و توانست نسخه جدیدی را برای مدیرت جهان ارائه دهد زیرا در گذشته کره زمین از وسط نصف شده بود و در اختیار شرق و غرب قرار داشت و امام آمد نظر اسلام را مطرح کرد در مقابل آنهایی که که هزار سال حرف زده بودند، ایستاد و با قدرت نظر اسلام را بر کرسی نشاند.

آیت الله علما تصریح کرد: مهم این است که بتوانیم حرف اسلام را تبیین کنیم و ارائه بدهیم، لذا باید از تمام دلسوزان استفاده کنیم، افرادی که بتوانند عظمت بزرگ انقلاب، دستاوردها، عزت و اقتدار کشور را تبیین نمایند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با دعوت از دانشگاه برای انعکاس جهاد تبیین گفت: باید دانشگاه به شکل همه جانبه و حقیقتاً علمی تبیین کند، زیرا جهاد تبیین مقام معظم رهبری تمام اقشار جامعه را فراخوانده و از همه دعوت نموده پای کار باشند./1400/

ارسال نظرات