۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۱۱۸۸۰
جهاد اسلامی:

ترور رهبران مقاومت، مسیر جهاد و مبارزه علیه دشمن را متوقف نمی‌کند

ترور رهبران مقاومت، مسیر جهاد و مبارزه علیه دشمن را متوقف نمی‌کند
جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد که ترور رهبران مقاومت از سوی رژیم اشغالگر صهیونیست مسیر جهاد و مبارزه علیه دشمن را متوقف نخواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای جمعه شب تأکید کرد که ترور رهبران مقاومت از سوی رژیم اشغالگر صهیونیست مسیر جهاد و مبارزه علیه دشمن را متوقف نخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه که به مناسبت نخستین سالروز شهادت جمیل محمود العموری از فرماندهان گروهان‌های قدس منتشر شد، آمده که شهادت وی نقطه عطفی در مسیر مقاومت و مبارزه با رژیم اشغالگر در کرانه باختری به ویژه جنین بود.

در این بیانیه تأکید شده است که شهادت العموری منجر به توقف مسیر مبارزه علیه دشمن صهیونیستی نخواهد شد و برادران مجاهد او را از ادامه این راه مقدس باز نمی‌دارد.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی (شین بت) خردادماه سال گذشته قصد نفوذ در منطقه و ربودن فرماندهان مقاومت اسلامی را داشتند که با آتش مبارزین فلسطینی مواجه شدند.

این درگیری در خیابان "الناصره" واقع در شهر "جنین" رخ داد و به دنبال آن سه نفر از نیروهای اطلاعاتی فلسطین به شهادت رسیدند.

العموری در کنار «أدهم یاسر توفیق علیوی» (٢٣ ساله) از شهر نابلس و «تیسیر محمود عثمان عیسة» (٣٣ ساله) از جنین این سه نفر را تشکیل می‌دادند.

به دنبال این درگیری، یک افسر صهیونیست نیز به هلاکت رسیده بود.

العموری اسیر آزاد شده و اهل اردوگاه جنین، عضو سرایا القدس و از سوی رژیم صهیونیستی تحت تعقیب بود./۹۸۸/

ارسال نظرات