۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۱۱۸۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور کاروان زیرسایه خورشید نشاط معنوی را در شهرها فراهم می کند

حضور کاروان زیرسایه خورشید نشاط معنوی را در شهرها فراهم می کند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امام رضا(ع) ولی نعمت معنوی، فکری و مادی ما است، گفت: باید تلاش کنیم پیوند ناگسستنی با ائمه اطهار(ع) داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با خادمان حرم رضوی با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع)  گفت: سفر کاروان زیر سایه خورشید برنامه بسیار خوبی است و این کار افتخاری برای خادمان حرم مهیا کرده است که ثواب کار خادمان را مضاعف می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حضور کاروان زیرسایه خورشید نشاط معنوی را در شهرها فراهم می کند، افزود: گاهی زائران به حرم امام رضا(ع) مشرف می شوند و گاهی آقا، توفیقی فراهم می کند که در محل زندگی خود، افراد بتوانند پرچم متبرک را زیارت نمایند و پیام این کار این است که مردم بدانند چه از راه نزدیک یا دور زیارت کنند آقا توجه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی به دنیا می آیند برای انجام ماموریت هایی خاص که در این راستا طلاب و روحانیون و مجاهدانی تربیت شدند که به کشورهای خود برگشتند و محور مقاومت را شکل دادند که توانستند بر تاریخ جهان تاثیر بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اگر حضور امام رضا(ع) و خواهرش در کشور نبود، مسیر تاریخ، فرهنگ و اجتماع به سمت و سوی دیگری می رفت، اظهارداشت: هجرت امام هشتم و خواهرش تاریخ را عوض کرد و این تاریخ سازی را به کشورهای دیگر صادر کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه یادآور شد: استان لرستان استانی است که محب اهل بیت(ع) هستند و به همین خصوصیات هم شناخته می شوند.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) ولی نعمت ماست، تصریح کرد: باید تلاش کنیم پیوند ناگسستنی با ائمه اطهار(ع) داشته باشیم و بتوانیم ویژگی هایی که امام رضا(ع) از حامیانش انتظار دارد را به بهترین شکل داشته باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات