۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۱۲۱۸۱
مقام صهیونیست در اظهارنظری نژادپرستانه:

اگر دکمه‌ای برای محو اعراب داشتم، آن را فشار می‌دادم

اگر دکمه‌ای برای محو اعراب داشتم، آن را فشار می‌دادم
متان کاهانا، معاون وزیر امور دینی کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی نژادپرستانه گفت: اگر دکمه‌ای برای محو اعراب داشتم، آن را فشار می‌دادم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «متان کاهانا» معاون وزیر امور دینی در کابینه رژیم صیونیستی که از اعضای حزب یمینا به سرکردگی نفتالی بنت نیز هست، در سخنانی خواستار محو اعراب شد.

وی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان «دیرخ آفوت»، در شهرک صهیونیست‌نشین «افرات»، که در اراضی متعلق به فلسطینی‌ها، در حدفاصل قدس و بیت‌لحم ایجاد شده، گفت: به اعتقاد من صلح با فلسطینی‌ها در آینده نزدیک غیر ممکن است.

وی در ادامه گفت: اگر من دکمه‌ای برای محو کردن عرب‌ها از اینجا (اراضی اشغالی) داشتم، قطعاً آن را فشار می‌دادم!

کاهانا که یک مقام رسمی در کابینه نفتالی بنت محسوب می‌شود، افزود: من اگر این دکمه را داشتم آن را فشار می‌دادم تا آن‌ها از طریق یک قطار سریع السیر به کشور سوئیس بروند و در آنجا زندگی ایده‌الی داشته باشند! اما این دکمه را در اختیار ندارم! شاید فقط ما باید در اینجا و در این سرزمین تنها حضور داشتیم!

وی افزود: برخی معتقدند اگر به مرز‌های ۱۹۶۷ بازگردیم، شاهد شکل گیری دو دولت خواهیم بود که در کمال امنیت و صلح کنار هم زندگی می‌کنند، اما این یاوه گویی است و صحت ندارد، من اعتقادی به این مساله ندارم.

معاون وزیر امور دینی کابینه رژیم صهیونیستی افزود: من معتقدم که فلسطینی‌ها هرگز عقب ننشسته و تسلیم نشده‌اند، عرب‌ها معتقدند که خودشان همواره از ازل در اینجا بوده‌اند و ما یهودیان به اینجا آمده و آن‌ها را بیرون کرده‌ایم، این هم یاوه گویی است!/۹۸۸/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
په کتو تو کوربیدی؟فلسطین مال اعرابه ،یهودی ولگرد
0
0