۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۷۱۲۲۵۱

مدعیان مدافع حقوق بشر بر علیه حقوق بشر

مدعیان مدافع حقوق بشر بر علیه حقوق بشر
رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی گفت: بیشترین خسارت دیدگان جنگ در دنیا از سوی آمریکا بوده اند اما این کشور مدافع حقوق بشر در دنیا شده است و علیه کشورهای دیگر دادگاه حقوق بشری تشکیل می دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، سومین جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی صبح امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور نمایندگان دستگاه های عضو برگزار شد.

 

دکتر وحید جلال زاده رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در روزگار مدرن و بزک کرده کنونی همیشه بسیار شیوا و رسا بوده است، همچنان زبان دنیا و بین الملل زور و قدرت است و این به اثبات رسیده است که هرگاه مستکبرین بخواهند قوانین را تغییر می دهند و به خُرد ملت ها می دهند.

 

وی با اشاره به جنایات عدیده و گوناگون بشری غرب به سردمداری آمریکای جهانخوار بیان داشت: آمریکا در کشور خودش و عرصه بین المللی دارای بیشترین نقش حقوق بشر از جمله، نقض حقوق زنان و زندانیان، دسترسی به اطلاعات محرمانه مردم، نژاد پرستی، جنگ افروزی و ...می باشد اما این کشور ستاد حقوق بشر تشکیل می دهد که بسیار جالب و به نوعی یکطرفه کردن مواضع این کشور علیه بشریت است.

 

جلال زاده افزود: بیشترین خسارت دیدگان جنگ در دنیا از سوی آمریکا بوده اند و نمونه آن کشور همسایه ما در افغاستان است که نقض حقوق بشر در امریکا در این کشور رخ داده است و نمونه دیگر آن ناقض بودن حقوق بشر این کشور در ایران است که از اعطای دارو به بیماران به بهانه تحریم از مردم ما دریغ کرده اند.

 

رئیس ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی کارنامه آمریکا در دفاع از حقوق بشر را بسیار ننگین دانست و تصریح کرد: آمریکای خونخوار و جنگ افروز با این کارنامه درخشان در نقض حقوق بشر، کشور ما را متهم می کند که حقوق بشر را نقض کرده است و تحریم ها و ظلم هایی که خود علیه این کشور انجام داده است را هیچگاه در رسانه های دنیا بازتابی داده نمی شود.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید ضمن تبیین جنایات آمریکا در رسانه ها و فضای مجازی واقعیات را به مردم بگوییم و اگر نگوییم اینها داعیه حقوق بشر و دفاع از مردم در ایران می شوند و علیه ایران در دادگاه های تحت حاکمیت خودشان علیه  کشور ما اعلام جرم می کنند و کشور ایران که 17هزار شهید ترور توسط عوامل آمریکا داشته است خود متهم می گردد.

 

وی افشای چهره زشت و کریه آمریکا را مختص زمان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نداست و گفت: دستگاه ها رسانه های ما در طول سال بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را انجام دهند و باید ضمن شبهه افکنی برای مردم در خصوص اتهمات را پاسخ مناسبی داشته باشیم و چهره واقعی و عریان امریکا را افشا کنیم.

 

جلال زاده در پایان اظهار داشت: لازم نیست برای شناساندن چهره واقعی آمریکا اغراق کنیم بلکه چهره واقعی این کشور به قدری از جنایات و نقض حقوق بشر غنی است که ساعت ها در این خصوص بحث گردد کم است ولی در بحث رسانه ها و فیلم ها این برعکس است که با توجه به قدرت رسانه ای غرب می بینیم فیلم ها و رسانه ها ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کنند.

 

پایان پیام/659

ارسال نظرات