۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۷۱۲۳۴۹

وقاحت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

وقاحت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بدون اشاره به بدعهدی کشورش در قبال برجام، مدعی طرح مسائل غیر برجامی توسط ایران در مذاکرات شد و گفت که واشنگتن در انتظار پاسخی سازنده از سوی ایران است که به مسائل غیربرجامی مرتبط نباشد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جماران؛ به نقل از ایلنا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی فرافکنی‌ها، مدعی شد که اگر ایران تصمیم به احیای برجام نگیرد، ممکن است این فرصت برای همیشه از دست برود.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی فرافکنی‌ها، مدعی شد که اگر ایران تصمیم به احیای برجام نگیرد، ممکن است این فرصت برای همیشه از دست برود.

 

وی با بیان این‌که احیای توافق هسته‌ای منوط به تصمیم ایران است، گفت که تحقق این امر از مدت‌ها قبل در گرو اتخاذ تصمیم از سوی آنها بوده و اکنون نیز همینطور است.

پرایس بدون اشاره به بدعهدی کشورش در قبال برجام، مدعی طرح مسائل غیر برجامی توسط ایران در مذاکرات شد و گفت که واشنگتن در انتظار پاسخی سازنده از سوی ایران است که به مسائل غیربرجامی مرتبط نباشد.

وی بار دیگر مدعی شد که چنانچه ایران آماده بازگشت به تعهدات برجامی باشد، واشنگتن نیز گام مشابهی برخواهد داشت.

پرایس از اظهارنظر در خصوص ارائه برخی پیشنهادها توسط ایران به واسطه طرف اروپایی برای دولت آمریکا خودداری کرد ولی در عین حال، گفت که واشنگتن مذاکره مستقیم را ترجیح می‌دهد چرا که این امر، تسهیل‌کننده است.

ارسال نظرات