۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۱۲۳۵۴
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی لرستان مطرح کرد؛

هنر، ابزاری اثرگذار برای تبیین فرهنگ مهدویت

هنر، ابزاری اثرگذار برای تبیین فرهنگ مهدویت
حجت الاسلام چراغی هنر را ابزاری اثرگذار جهت تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت دانست و گفت: با بهره مندی از ظرفیت هاباید در راستای تبیین ارزش ها و مقابله با هجمه ها گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز  در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی تایپوگرافی القاب و اسماء امام زمان(عج) گفت: از ظرفیت های مختلف باید در جهت تبییت و ترویج فرهنگ مهدویت استفاده شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) لرستان ترویج فرهنگ مهدویت را نیاز جامعه خواند و افزود: با بهره مندی از ظرفیت ها و توانایی ها باید گامی نو در جهت نهادینه سازی فرهنگ مهدویت و مقابله با توطئه های دشمن گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه موعودگرایی و منجی گرایی از فصل های مشترک ادیان و مذاهب است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان برای تخریب مهدویت تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به توطئه ها و تلاش دشمن برای مقابله با فرهنگ مهدویت و کم رنگ کردن ارزش ها عنوان داشت: صنعت فیلم سازی هالیوود در آمریکا سالانه در این خصوص با هزینه‌های بسیار فیلم می‌سازد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) لرستان در ادامه تصریح کرد: باید در برابر فتنه‌هایی که دین را زیر سوال می‌برد هوشیار باشیم‌.

وی با تأکید بر اینکه بر خلاف تلاش دشمن باور و اعتقاد مهدویت زنده و حیات آن استمرار دارد، گفت: همواره باید تلاش شود که  موضوع مهدویت در جامعه نهادینه شده و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام چراغی بر ضرورت نشر معارف مهدوی تأکید کرد و گفت: با تقویت و گسترش این اقدامات باید زمینه ای فراهم شود تا فرزندانمان نسبت به مسائل مهدویت آشنایی پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه در نشر معارف دینی استفاده از ابزار هنر ظرفیتی عظیم است، گفت: در این راستا باید اقدامات گسترده و چشمگیری صورت گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات