۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۱۲۶۳۴
عضو «جهاد اسلامی»:

حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه بیانگر ناتوانی و سردرگمی آن است

حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه بیانگر ناتوانی و سردرگمی آن است
المدلل عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» ضمن محکوم کردن حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه بیانگر ناتوانی و سردرگمی آن است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «احمد المدلل» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه سخنانی را در خصوص حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی عنوان کرد: حمله دشمن صهیونیستی به غزه، بیانگر عجز و ناتوانی و سردرگمی ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه حملات و عملیات‌های مقاومت به ویژه گردان جنین و پویایی آن است.

وی افزود: ملت فلسطین هرگز اجازه نخواهد داد دشمن صهیونیستی احساس امنیت کند، چرا که این رژیم دشمنی جنایتکار است و جز زبان خون و مقاومت، چیز دیگری نمی فهمد. پیش از این جنبش حماس به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داده بود.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که حملات امروز دشمن صهیونیستی به نوار غزه در ادامه جنایات این رژیم علیه اراضی فلسطینی در قدس، کرانه باختری و فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ انجام می‌گیرد که آخرین مورد آن شهادت ۳ مبارز مقاومت در جنین بود.

بر اساس این گزارش، حازم قاسم در ادامه اظهاراتش خاطر نشان کرد که دشمن صهیونیستی در تلاشی نافرجام به دنبال توقف روند صعودی عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی از طریق این جنایات است./۹۸۸/

ارسال نظرات