۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۱۲۹۰۰
در نشست صمیمی با عوامل و تهیه کننده نماهنگ «سلام فرمانده» مطرح شد؛

سلام فرمانده؛ پرچم نبرد مهدوی

سلام فرمانده؛ پرچم نبرد مهدوی
در آستانه برگزاری سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران نشست صمیمی با تهیه کننده و برخی از عوامل اجرایی نماهنگ سلام فرمانده در خبرگزاری رسا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و رجتماعی خبرگزاری رسا، در آستانه برگزاری سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران نشست صمیمی حجج اسلام نعیمی و حجامی تهیه کننده و از عوامل اجرایی نماهنگ سلام فرمانده عصر امروز در خبرگزاری رسا برگزار شد.

حجت الاسلام نعیمی با اشاره به اینکه سلام فرمانده را برای مقابله با تهاجم فرهنگی ساخته بودیم، گفت: جبهه کفر سیر و حرکتی در راستای تسخیر ذهن و فکر دهه هشتادی و نودی های ما در دستور کار قرار داده بود و نیاز شدید در این زمینه و مقابله با انها احساس می شد و لذا باید متقابلاً اثری تاثیرگذار ساخته می شد.

تعداد بازدید : 6

وی افزود: این کار را برای شبکه استانی تهیه کرده بودیم و اصلاً فکر هم نمی کردیم در این مقیاس کشوری و حتی جهانی شود و در واقع همه گیر شدن و استقبال بی نظیر مردم عوامل سازنده را قافلگیر کرد.

تهیه کننده سرود سلام فرمانده با تاکید بر اینکه از لحاظ فنی ادعایی نداریم، عنوان کرد: بارها در این مسیر معجزاتی دیده ایم، حتی شاه بیت عهد می بندم را از درون مسجد جمکران و از اشعار پارچه نویسی مسجد وام گرفته ایم و مورد پسند قرار گرفتن این نماهنگ را تنها لطف حضرت ولی عصر (عج) می دانم.

سلام فرمانده؛ پرچم نبرد مهدوی

حجت الاسلام نعیمی با اشاره به اینکه سلام فرمانده مروج تفکر مهدوی به زبان روز می باشد، تصریح کرد: امروز در سراسر ایران سلام فرمانده اجرا شده است و از کشورهای عراق، لبنان، هندوستان، پاکستان، سوریه و یمن برای اجرای فارسی این سرود دعوت شده ایم.

وی افزود: سلام فرمانده در فروردین ماه یک سرود بود و در اردیبهشت ماه تبدیل به رزمایش شد و امروز در خردادماه تبدیل به یک جنگ شده است که از سوی شبکه های معاند و برخی از رسانه های داخلی مورد مقابله قرار گرفته تا تفکر مهدوی و انقلابی اشاعه پیدا نکند.

در ادامه حجت الاسلام حجامی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده مورد عنایت حضرت واقع شده است، گفت: بی شک فراگیرشدن در این سطح برای یک سرود در جوامع شیعی چیزی بجز عنایت خاص حضرت حجت ابن الحسن العسکری (ع) نیست.

وی ادامه داد: امروز نماهنگ سلام فرمانده متعلق به جبهه فرهنگی ماح نیست بلکه متعلق به جهان تشیع است که شیعیان به انواع زبان ها سعی در بازخوانی آن دارند.

در پایان مراسم حجت الاسلام پیشاهنگ دبیر جلسه ضمن تشکر از عوامل و دست اندرکاران این نماهنگ خاطرنشان کرد: اینکه امروز خداوند به شما عزت داده است بخشی از آن مرهون توجهی است که شما به قلب های مسلمانان و مستضعفین جهان داده اید و موجب شده اید همه متوجه صاحب اصلی خود شوند.

سلام فرمانده؛ پرچم نبرد مهدوی

وی با اشاره به اینکه امروز همه متوجه پرچم نبرد مهدوی شده اند، افزود: در عصر کنونی مسیر تبلیغ نوین بسیار حائز اهمیت است و کار شما دقیقاً توجه به ظرفیت و اقتضاء عصرجدید در عرصه تبلیغ بوده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از حجج اسلام نعیمی و حجامی با حضور حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

نویسنده: حمیدرضا شاکر

ارسال نظرات