۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۱۲۹۰۴
با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طائب؛

آیین گرامیداشت روز بسیج اساتید برگزار شد

آیین گرامیداشت روز بسیج اساتید برگزار شد
آیین گرامیداشت روز بسیج اساتید به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در تالار بیداری جامعه الزهرا (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیین گرامیداشت روز بسیج اساتید به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طائب و حجت الاسلام گرجیان در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س) برگزار شد.

حجت الاسلام گرجیان در این مراسم با اشاره به افق دید شهید چمران گفت: نظام علمی عالم عمدتاً برپایه هستی ماتریالیستی است اما افق دید شهید چمران تنها محدود به عالم ماده نبود.

وی افزود: امام راحل (ره) فرمود همانند شهید چمران زندگی کنید چرا که سراسر وجودش در مقابل پروردگار خالی از شأن و جایگاه بود.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر وصیت نامه شهید چمران تصریح کرد: این شهید با اعضا و جوارحش اعلام می کند در رقص عاشقانه با خدا مرا همراهی کنید و یاد از شهید چمران انسان را به یاد عرفان و ارتباط با خالق می اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب مسؤول قرارگاه عمار از دیگر سخنرانان این برنامه بود که با اشاره به ضرورت جهاد تبیین گفت: امروز بالاترین تکلیف همه آحاد جامعه خصوصاً نخبگان حوزوی و دانشگاهی جهاد تبیین و همراه کردن مردم با انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر مردم با انقلاب همراه نباشند قطعاً نتیجه ای جز شکست نخواهیم داشت، ابراز کرد: هر نظام حق یا باطلی اگر از همراهی مردم برخوردار باشد به پیروزی خواهد رسید چنانکه جبهه باطل در محرم 61 و معاویه و عمرعاص ها از همراهی مردم و در سوی دیگر انقلاب اسلامی سال 1357 نیز با همراهی مردم به پیروزی رسیدند.

مسؤول قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی و جنگ روی زمین دستها را به نشانه تسلیم بالابرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی به ذهن ما امید بسته اند که به ملت ما واژه نمی توانیم و نمی شود را تفهیم کنند، دشمن اگر ذهن ما را تسخیر کند به پیروی خواهد رسید.

ارسال نظرات