۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۷۱۲۹۱۷
از سوی خبرگزاری رسا صورت گرفت؛

تجلیل از عوامل و دست اندرکاران سرود سلام فرمانده

تجلیل از عوامل و دست اندرکاران سرود سلام فرمانده
طی نشستی صمیمی در خبرگزاری رسا از عوامل اجرایی نماهنگ سلام فرمانده تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و رجتماعی خبرگزاری رسا، عصر امروز و در آستانه برگزاری سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران، نشست صمیمی با حضور حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و با حضور حجج اسلام نعیمی و حجامی تهیه کننده و از عوامل اجرایی نماهنگ سلام فرمانده برگزار و از عوامل این سرود تجلیل به عمل آمد.

پخش یک کلیپ سرود حماسی ساده با همخوانی دهه‌نودی‌ها از همان روزهای آغازین سال جدید توانست خیلی زود جای خودش را میان کودکان و خانواده‌های ایرانی باز کند.

این کلیپ باعث شد خیلی‌هایشان دنبال این سرود بگردند و حتی بخواهند برای همخوانی با ویدیوکلیپ آن را حفظ کنند، همین شد که عبارت «سلام فرمانده» تبدیل به یکی از گفت و گوهای روزانه دهه هشتادیا و نودی‌هایی شد.

خیلی‌ از پدر و مادرها همخوانی کودکانشان با این کلیپ را در صفحات اینستاگرامی خود منتشر کردند و با باز شدن مدارس برخی از آن‌ها این سرود را جزوی از برنامه‌های صبحگاهی خود قراردادند و دانش آموزان با شور و شوق با آن همخوانی کردند.

در نهایت گروه‌های فرهنگی مردمی تصمیم گرفتند اقدام به تجمعات برای همخوانی این سرود محبوب کنند و این تجمعات و گردهمایی ها در هر شهر و روستایی با استقبال گسترده مردم مواجه شد و خانواده ها و فرزندانشان دسته دسته در این تجمعات شرکت کردند.

حجت الاسلام محققی در این نشست ضمن توجه دادان به مسأله تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: از بین بردن فرهنگ عاشورا، فرهنگ مهدویت و انتظار یکی از اهداف دشمن است.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با تقدیر از عوامل سرود سلام فرمانده گفت: سرود سلام فرمانده یک حرکت تمییز فرهنگی در مقابل دشمن است و این سرود به خوبی توانسته است در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن بایستد.

گفتنی است گردهمایی سرود سلام فرمانده تا ساعاتی دیگر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نادر مخلصی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
یه خسته نباشید واقعی باید به همه عوامل سلام فرمانده و همه عاشقان حضرت حجت باید گفت
سلام فرمانده
0
0