۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۱۳۰۴۴

آیین رونمایی و مراسم نکوداشت از کتاب «تازیانه‌های سلوک» برگزار می‌شود

آیین رونمایی و مراسم نکوداشت از کتاب «تازیانه‌های سلوک» برگزار می‌شود
دبیر همایش جاودانه‌ها از نکوداشت مبارزان و مجاهدان پیش از انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در این همایش از کتاب «تازیانه‌های سلوک» رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمدعلی چیت سازیان از برگزاری همایش نکوداشت جاودانه‌ها با هدف نکوداشت مبارزان و مجاهدان پیش از انقلاب خبر داد و بیان داشت: محور اصلی همایش نخست تجلیل از سال‌ها مجاهدت و مبارزه پیش از انقلاب دکتر علی آقامحمدی، عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار است.

وی افزود: در کشور مسئولان فراوانی داریم که از مجاهدان و مبارزان واقعی پیش از انقلاب بودند ولی تاکنون از آن‌ها تجلیل خاصی صورت نگرفته است. هدف همایش نکوداشت جاودانه‌ها تجلیل از این شخصیت‌ها می‌باشد.

چیت سازیان بیان داشت: این همایش با حضور مسئولان کشوری، مبارزان انقلابی و آحاد مردم هفتم تیرماه، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای بهمن تهران با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

وی رونمایی از کتاب «تازیانه‌های سلوک» نوشته حمید حسام که دربردارنده زندگینامه و خاطرات دکتر علی آقامحمدی است را از دیگر برنامه‌های مهم این همایش عنوان کرد و بیان داشت: این کتاب به روایتگری دکتر آقامحمدی، عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، مبارز و فعال انقلابی از سوی حمید حسام، نویسنده همدانی به رشته تحریر درآمده است.

مراسم نکوداشت و  آیین رونمایی از کتاب «تازیانه‌های سلوک» برگزار می شود

دبیر همایش نکوداشت جاودانه‌ها با بیان این‌که کتاب «تازیانه‌های سلوک» به روایت جنبش‌های پیش از انقلاب در استان همدان می‌پردازد، عنوان کرد: این خاطرات در قالب یک مجموعه سه یا چهار جلدی جمع‌آوری خواهد شد، هر جلد به روایت خاطرات و فعالیت‌های این شخصیت انقلابی در بازه‌های مختلف می‌پردازد که جلد نخست با عنوان «تازیانه‌های سلوک» مربوط به سال‌های دوران پیش از انقلاب و بازه تاریخی ۱۳۳۰ تا ۱۳۵۷ است.

وی تصریح کرد: این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال‌ جاری عرضه شد و رونمایی از آن به‌منظور تجلیل از راوی کتاب به‌عنوان یک شخصیت انقلابی اثرگذار به تاریخ هفت تیر موکول شد.

چیت سازیان یادآور شد: حمید حسام با توجه به تأکید و اصرار شهید علی خوش‌لفظ در مورد پرداختن به زندگی، خاطرات و شخصیت علی آقامحمدی تصمیم به جمع‌آوری خاطرات این مبارز و فعال انقلابی همدانی کرده است.

ارسال نظرات