۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۷۱۳۰۷۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

تشکیل گروه سربازان جنگ نرم؛ رویکرد جدید سازمان تبلیغات در مقابله با دشمن

تشکیل گروه سربازان جنگ نرم؛ رویکرد جدید سازمان تبلیغات در مقابله با دشمن
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی رویکرد جدیدی تحت عنوان تشکیل گروه سربازان جنگ نرم اتخاذ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی که در حسینیه شهدای مزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی رویکرد جدیدی تحت عنوان تشکیل گروه سربازان جنگ نرم اتخاذ کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: این گروه وظیفه دارد که در فضای مجازی ضربات اساسی و مهمی بر پیکره دستگاه تبلیغاتی دشمنان وارد کند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود گفت: امروز دشمنان برای کرمانشاه که در جوار مرز با کشور همسایه عراق قرار دارد، نقشه های شومی در سر دارند و تلاش می کنند که این  استان را از دروازه کربلا معلی دور کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: خوشبختانه امسال با تلاش مسؤولان مربوط موفق شدیم که مرز خسروی را برای زوار کربلا در ایام محرم و صفر باز کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به برخی از کارهای انجام شده در بحث جهاد تبیین در این استان، گفت: در سال جاری و سال گذشته کارگروه های مختلفی اعم از کارگروه فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی و... تشکیل شده است که هدف اصلی این کارگروه ها تبیین انقلاب است.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: تبلیغات اسلامی کرمانشاه برای 30 محله حاشیه نشین این شهر 28 پایگاه اجتماعی دایر کرده است که این می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و عقیدتی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه عنوان کرد: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری، وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی انجام هر کار برزمین مانده در جمهوری اسلامی است. بنابراین این وظیفه ما را سنگین می کند. /1400/

ارسال نظرات