۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۷۱۳۱۹۱
آیت الله سیفی مازندرانی در پیامی مطرح کرد؛

حجت الاسلام طائب، چشم بیدار نظام در مقابل توطئه های خارجی و فتنه گران داخلی

حجت الاسلام طائب، چشم بیدار نظام در مقابل توطئه های خارجی و فتنه گران داخلی
آیت الله سیفی مازندرانی در پیامی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین طائب چشم بیدار این نظام مقدس در مقابل توطئه‌های خارجی و فتنه‌گران داخلی بوده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیفی مازندرانی در پیامی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلیمن حسین طائب تصریح کرد: ایشان چشم بیدار این نظام مقدس در مقابل توطئه‌های خارجی و سرسپردگان و فتنه‌گران داخلی بوده‌اند.

آیت الله سیفی مازندرانی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب تصریح کرد: ایشان در طول سالهای متمادی در سنگر سازمان اطلاعات سپاه خدمات شایان و سرنوشت سازی برای این نظام مقدس انجام داده است و چشم بیدار این نظام مقدس در مقابل توطئه‌های خارجی و سرسپردگان و فتنه‌گران داخلی بوده‌اند.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و الحمدلله علی محمد و علی آله الطیبین الطاهرین

بر اساس اطلاعات واصله جناب حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب سنگر حراست از امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به برادر بزرگوار سرتیپ پاسدار کاظمی واگذار نموده‌اند.

ایشان در طول سالهای متمادی در سنگر سازمان اطلاعات سپاه خدمات شایان و سرنوشت سازی برای این نظام مقدس انجام داده است و چشم بیدار این نظام مقدس در مقابل توطئه‌های خارجی و سرسپردگان و فتنه‌گران داخلی بوده‌اند.

امید است این پاسداری از حصن حصین ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از هدایت و رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه الله به احسن وجه استمرار یابد.

و السلام علیکم و رحمة الله

علی اکبر سیفی مازندرانی

۱۴۰۱/ ۴/ ۳

حوزه علمیه قم

ارسال نظرات