۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۱۳۲۸۴

رییس جدید سازمان اطلاعات سپاه معارفه شد

رییس جدید سازمان اطلاعات سپاه معارفه شد
آیین تکریم و معارفه رییس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سرلشکر سلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیین تکریم و معارفه رییس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مسؤولان ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور امروز شنبه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به عنوان معاون فرمانده کل و رئیس سازمان اطلاعات سپاه معرفی و از مجاهدت های صادقانه و تلاش های ارزنده و موفق حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در راهبری سازمان اطلاعات طی ۱۳ سال گذشته که موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی در حوزه امنیت ملی و بازدارندگی اطلاعاتی کشور، مقابله نفوذ و جاسوسی و  برخورد با مفسدان کلان اقتصادی رقم زده است، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

همچنین با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه حجت الاسلام والمسلمین طائب به عنوان مشاور عالی فرمانده کل سپاه معرفی شد.

ارسال نظرات