۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۷۱۳۲۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد؛

ارائه خدمات اجتماعی؛ رمز موفقیت مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی

ارائه خدمات اجتماعی؛ رمز موفقیت مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی
اصفهان - حجت الاسلام فوقی ارائه خدمات اجتماعی را رمز موفقیت مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: اخلاق مداری یکی از مهمترین مؤلفه‌های جذب مردم به دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان در دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: اخلاق مداری یکی از مهمترین مؤلفه‌های جذب مردم به دین است.

وی فعالیت‌های شبکه مبلغین در جذب و تبلیغ فعالیت‌های اسلامی را حائز اهمیت دانست و افزود: امروز رمز موفقیت مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی ارائه خدمات اجتماعی است.

حجت الاسلام فوقی از سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خدمت رسانی شبکه مبلغین در جذب و تبلیغ فعالیت‌های اسلامی را موثر و تأثیر گذار اعلام کردند.

وی یکی از مصادیق موثر جذب مردم به دین را فعالیت‌های مبلغان و طلاب جوان در عرصه خدمت به مردم و دستگیری ازمحرومین دانست و افزود: اتصال مبلغان با مردم از عوامل مهم موفقیت طلاب جوان در امر تبلیغ دین است.

به گفته وی مبلغان و طلاب جوان جهادی سازمان تبلیغات اسلامی در سخت‌ترین شرایط کرونایی که نزدیکان بیمار از بیمارخود فراری بودند، در خط مقدم جبهه سلامت به بیماران خدمات رسانی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: امروز طلاب جوان جهادی که در راس فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارند خود را تافته جدا بافته از مردم نمی‌دانند و همواره میان مردم حضور دارند.

حجت الاسلام فوقی تأکید کرد: در حوزه تبلیغ هر کجا از مردم فاصله نگرفتیم موفق بودیم و هرکجا از مردم فاصله گرفتیم از رسالت خود دور شدیم.

وی یکی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی معرفی اسلام ناب محمدی دانست و افزود: اسلام ناب محمدی اسلامی که در مقابل اسلام آمریکایی و در کنار محرومین جامعه است، خودخواه نیست، بلکه دگرخواه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه بر ضرورت معرفی اسلام و جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: یکی از ابزار‌های مهم معرفی اسلام و انقلاب اسلامی به نسل آینده شبکه مبلغین جوان و دلسوز و پیشگام تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گفته وی در فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی هر کس بتواند باری از بار‌های بر زمین مردم را از زمین بردارد از مدیران ارشد این سازمان است.

وی هیات مذهبی را یکی از ارکان سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: دشمن با تمام توان به دنبال تضعیف اعتقادات مردم و شعائر اسلامی است و تلاش خود را متمرکز نابودی اعتقادات مردم کرده است.

حجت الاسلام فوقی با تأکید بر اینکه جوان‌ها دین گریز نیستند، بر تحول در فعالیت تبلیغی برای جذب حداکثری نسل جوان تأکید کرد و اظهار داشت: نسل جوان امروز از رفتار‌ها و روش‌های ما گریزان هستند.

به گفته وی حضور جدی طلاب جوان در بستر گسترده فضای مجازی و تولید محتوا برای نسل جوان، تحول در تبلیغ است که سازمان تبلیغات اسلامی در اتاق فکر خود باید برای آن طرح و برنامه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه اگر به خواسته‌ها و نیاز‌های نسل جوان توجه شود موفق خواهیم بود، گفت: نگاه امامان جماعات مساجد برای جذب حداکثری نسل جوان نباید بسته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات