۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۱۳۳۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقامه عدل سبب پویایی زندگی اجتماعی مردم است

اقامه عدل سبب پویایی زندگی اجتماعی مردم است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اقامه عدل در دستگاه قضائی یک امر بسیار مهم است، گفت: اقامه عدل سبب پویایی و حیات زندگی اجتماعی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار با مسؤولان و کارکنان دستگاه قضائی لرستان گفت: نام قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران، همراه با نام آیت الله شهید دکتر بهشتی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: شهید بهشتی شخصیتی دینی، مذهبی، علمی و فرهنگی، مؤمن، مخلص، دانا، توانا، قاطع، مدیر، مدبر، شجاع، بصیر و آگاه بودند و در ایجاد تشکیلات قوه قضائیه پی ریزی دقیقی به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه همه شهدای هفتم تیر اوصاف مذکور را دارا بودند، به تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی در راستای انجام وظیفه، اقامه عدل و اجرای حکم الهی در استان اشاره کرد و گفت: این مهم موجب پویایی و حیات زندگی اجتماعی مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مکتب اسلام بر اساس عدل پایه گذاری شده است و اقامه عدل در دستگاه قضائی یک امر بسیار مهم و پر اهمیت به شمار می رود چون مبانی مکتب اسلام بر پایه عدالت بوده و حیات طیبه بر پایه عدالت پایه گذاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت برخورد قاطع با فساد تأکید و بیان کرد: در صورت رخ دادن فساد، باید با صلابت، فوری و مقتدرانه اعمال قانون صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه رسالت دستگاه قضا سنگین است، اظهار کرد: در دستگاه قضائی همیشه باید چشم‌ها بیدار و هوشیار باشند و برای انجام وظیفه دانش در کنار تجارب در دستگاه قضائی می‌تواند راهگشای خیلی از مشکلات باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات