۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۷۱۳۳۷۵

وقتی تیر بدخواهان حوزه و روحانیت به سنگ می خورد!

وقتی تیر بدخواهان حوزه و روحانیت به سنگ می خورد!
اخیراً تصویری از جلسه روحانیون با مسئولان ایران خودرو در فضای مجازی منتشر شد و برخی تلاش کردند چهره روحانیت را تخریب کنند؛ واقعیت ماجرا چیست؟

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اخیراً تصویری از حضور روحانیون در جلسه ای با مسئولان ایران خودرو در فضای مجازی منتشر شد و برخی بدخواهان با شیطنت و هجمه رسانه ای مانند «اینجا دفتر مدیر عامل ایران خودرو است. به نظر شما اینایی که اینجا نشستن دقیقا چه نقشی در تولید خودرو دارن؟، و ...» تلاش کردند چهره روحانیت را تخریب کنند، در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری بود.

واقعیت ماجرا:

این عکس مربوط به نشست ائمه جماعات گروه صنعتی ایران خودرو با امیر هوشنگ روشن آزاده، مدیر حوزه مدیرعامل ایان خودرو، محمود نیک دهقان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل و حجت الاسلام هاشم اله یارپور مشاور مدیرعامل ایران خودرو در امور فرهنگی است که در آن گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط ائمه جماعات که بدون واسطه با کارگران ایران خودرو ارتباط دارند، ارائه شد.

امیر هوشنگ روشن آزاده، مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو در این نشست، روحانیون را خط مقدم ارتباط با کارکنان می داند و می‌گوید:

«با توجه به ارتباط مستقیم و بی واسطه[روحانیون با کارکنان]، مسائل، دغدغه ها و درخواست کارکنان دریافت و برای رفع آن برنامه ریزی می شود که سبب ایجاد آرامش خاطر در میان آنان شده است.»

محمود نیک دهقان، مدیر ارتباطات ایران خودرو هم در این نشست با اشاره به تعامل مثبت با ائمه جماعات گروه، اظهار می کند:

«با توجه به این‌که روحانیون ارتباط نزدیکی با کارکنان دارند، جلسات متعددی برای تعامل بیش‌تر و استفاده بهتر از ظرفیت های ائمه جماعات برگزار شده است.»

حجت الاسلام هاشم اله یارپور مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی هم می گوید:

«روحانیون به عنوان نماینده مدیریت در میان کارگران با برقراری ارتباط خوب و دوستانه، درخواست های آنان را به مدیران ارشد منتقل می‌کنند.»

حجت الاسلام حسین سرزعیم، رئیس ستاد اقامه نماز ایران خودرو نیز در رابطه با فعالیت های ائمه جماعات در این شرکت می گوید:

«روحانیون مستقر در گروه در خط مقدم ارتباط با کارکنان قرار دارند و با روحیه بالا و تعامل مثبت، پاسخ‌گوی سؤالات و درخواست های کارکنان هستند و مسائل مطرح شده را به مدیران منتقل می کنند.

۲۰ محور در حوزه های مختلف کاری، تولیدی، منابع انسانی، فرهنگی به عنوان آسیب های موجود در سطح شرکت، کارشناسی و استخراج شده که باید با همت، همدلی و همراهی تمامی کارکنان و مدیران سطوح سازمانی رفع شوند.

ائمه جماعات با همدلی و مشارکت و همکاری با کارکنان ایران خودرو و به صورت جهادی و دست در دست هم برای توسعه و تعالی شرکت کوشش می‌کنند.»

ارسال نظرات