۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۱۳۳۸۲

ثبت‌نام طرح تابستانی سلام فرمانده آغاز شد + لینک

ثبت‌نام طرح تابستانی سلام فرمانده آغاز شد + لینک
مجموعه فرهنگی مذهبی کهف‌الوری با طرح تابستانی «سلام فرمانده» فرصت مناسبی برای خلق یک تابستان جذاب و به یادماندنی برای نوجوانان قمی فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، باشگاه مهارت‌افزایی مجموعه فرهنگی مذهبی کهف‌الوری در طرح تابستانی سلام فرمانده با برنامه‌هایی متنوع به استقبال از اوقات فراغت دهه هشتادی‌های پسران استان قم می‌رود.

نوجوانان مستعدی که به‌دنبال استفاده مفید از اوقات فراغت خود همراه با کلی تفریح و سرگرمی هستند، طرح تابستانی «سلام فرمانده» فرصت مناسبی برای خلق خاطرات جذاب و به‌ یادماندنی همراه با دوستانشان است.

مجموعه کهف‌الوری با برگزاری کلاس‌های آموزشی برنامه نویسی و طراحی سایت، مهارت‌های رسانه‌ای مانند فتوشاپ و تدوین، خبرنگاری، احکام و عقائد حقه شیعه، ادعیه‌خوانی و قرآن کریم، خوشنویسی و مدرسه مداحی کهف الوری باشگاه مهارت‌افزایی تابستانه خود را برگزار می‌کند.

نوجوانان استان قم با ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از باشگاه ورزشی همراه با آموزش تخصصی دفاع شخصی و گراپلینگ و اردوهای گوناگون مانند مشهد مقدس، استخر، فوتبال، والیبال، مهارت‌های زندگی، راپل و زیپ لاین و تیراندازی نیز استفاده کنند.

گفتنی است طرح تابستانی سلام فرمانده توسط مجموعه فرهنگی مذهبی کهف الوری با همکاری کانون فرهنگی هنری حسینیون مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌گردد و مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ تیرماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

علاقمندان جهت ثبت نام در طرح تابستانی، نام و نام‌خانوادگی خود را به شماره ۰۹۹۰۱۸۷۷۵۹۵ ارسال کنند.

ثبت‌نام طرح تابستانی سلام فرمانده آغاز شد

ارسال نظرات