۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۷۱۳۴۷۳

واردات چادر را ممنوع کنید تا زمینه برای تولید داخل فراهم شود

واردات چادر را ممنوع کنید تا زمینه برای تولید داخل فراهم شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: باید واردات چادر در سطح کلان ممنوع و زمینه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور تولید پارچه با کیفیت چادر فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس،‌گفت:  با توجه به قیمت بالای چادر و عدم توانایی تعدادی از خانواده‌ها برای خرید آن، بهتر است دولت برای تولید و خرید چادر یارانه در نظر بگیرد.

وی افزود:‌ چادر بهترین نوع حجاب است و ما باید آن را به عنوان یک نماد ملی حفظ کنیم و لازم است دولت برای تهیه چادر یارانه در نظر بگیرد و به اقشار نیازمند یارانه پرداخت شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در سطح کلان باید واردات چادر ممنوع و زمینه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور تولید پارچه با کیفیت در این بخش فراهم شود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد:‌دولت باید با ارائه تسهیلات به بخش خصوصی زمینه را برای تولید پارچه چادری در داخل فراهم آورد تا ما به عنوان یک کشور اسلامی چادر مورد نیازمان را خودمان تولید کنیم.

به گزارش فارس، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه «فارس من»  ( اینجا) ضمن اشاره به گرانی چادر، خواستار تخصیص یارانه برای خرید این کالا شدند.

انتهای پیام/ ت 21

ارسال نظرات