۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۱۳۵۸۶
با مشارکت موسسات و گروه های جهادی حوزه؛

جشنواره «گفتمان خدمت» برگزار می شود

جشنواره «گفتمان خدمت» برگزار می شود
جلسه شورای سیاستگذاری «اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت» با حضور رؤساء و نمایندگان موسسات و گروه‌های جهادی در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالرسول هاجری رئیس ستاد خادمان افتخاری حوزه و انقلاب اسلامی، در ابتدای این جلسه، بر ضرورت حضور و مشارکت کلیه فعالان جهادی و موسسات و نهادهای مرتبط در اولین جشنواره گفتمان خدمت تاکید کرد.

وی افزود: این جشنواره که در لبیک به مطالبات رهبر معظم انقلاب برای ترویج و گسترش فرهنگ فعالیت های جهادی برای اولین بار برگزار می شود، با استقبال گرم گروه‌ها، مجامع و تشکل‌های جهادی مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه به اتفاق آراء، حجت الاسلام علیخانی به عنوان اولین دبیر جشنواره انتخاب شد.

گفتنی است، جشنواره گفتمان خدمت با مشارکت ستاد خادمان حوزه و انقلاب اسلامی و دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه، مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی، فعالان دانش آموزی کودک و نوجوان، گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات، اداره تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات، اداره مشارکت های اجتماعی و سازندگی جامعه المصطفی، برگزار می شود.

هدف از برگزاری این جشنواره معرفی فعالیت‌های فعالان جهادی حوزه برای محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به مناطق آسیب دیده در سراسر کشور می باشدو ایجاد شبکه فعالان جهادی در کشور و هم افزایی و همکاری های مشترک آنها، از دیگر اهداف جشنواره می باشد.

ارسال نظرات