۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۱۳۶۴۸

تمسخر معلولین در برنامه جوکر!

تمسخر معلولین در برنامه جوکر!
در جدیدترین قسمت برنامه «جوکر» دو نفر از شرکت‌کنندگان برای خنداندن رقبا، حالت معلولیت به خود می‌گیرند که این اقدام باعث شده،کمپینِ معلولان در توئیتر به آن واکنش نشان دهد.

به گزارش خبرنگار سرویسی فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در جدیدترین قسمت برنامه «جوکر» دو نفر از شرکت‌کنندگان برای خنداندن رقبا، حالت معلولیت به خود می‌گیرند که این اقدام باعث شده،کمپینِ معلولان در توئیتر به آن واکنش نشان دهند.

در فصل هفتم از برنامه جوکر که مسابقه ای برای نخندیدن است دو نفر از شرکت کنندگان برای خنداندن بقیه رقبا دست به اقدامی توهین آمیز زده و به حالت معلول به تمسخر معلولان می پردازند، این اتفاق در برنامه پر بیننده جوکر سبب شده، کمپینی برای نخندیدن به معلولان تشکیل شود، عنوان این کمپین که به سرعت گسترش پیدا کرده این است که لطفا معلولیت را سوژه خندیدن و خندوندن نکنید.

از جمله افرادی که به این برنامه اعتراض کرده است «رستمی» دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، او در این مورد گفته است: چه زمانی قرار است دست از خندیدن به معلولیت برداریم؟

گفتنی است برنامه جوکر چندی است که در شبکه نمایش خانگی محبوبیت پیدا کرده و بیننده زیادی جذب کرده است ولی متأسفانه به خاطر عدم نظارت بر محتوای این برنامه در موارد زیادی با انتقادات جدی مواجه شده است.

ارسال نظرات