۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۱۳۷۱۰
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین:

رویداد ملی «آمریکای بدون نقاب» در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود

رویداد ملی «آمریکای بدون نقاب» در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود
سردار مقواساز گفت: در هفته جاری عملیات فرهنگی و گفتمان سازی عظیمی برای انقلاب اسلامی با عنوان «رویداد ملی آمریکای بدون نقاب» در همه پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار مقواساز، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی درباره برگزاری رویداد ملی آمریکای بدون نقاب اظهار داشت: در هفته جاری عملیات فرهنگی و گفتمان سازی عظیمی برای انقلاب اسلامی با عنوان «رویداد ملی آمریکای بدون نقاب» در همه پایگاه‌های بسیج برگزار می‌گردد.

سردار مقواساز با تاکید بر لزوم شبکه‌ای و جبهه‌ای شدن «رویداد ملی آمریکای بدون نقاب» تاکید کرد: این کار با اطلاع و دعوت همه اقشار انجام می‌شود و در پایان از استان، شهرستان یا روستایی که در این عملیات تجربیات موفقی داشته باشند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج با بیان اینکه خرمشهر‌ها باید در جبهه فرهنگی آزاد شوند، تاکید کرد: برای موفقیت در این عرصه نیازمند فرهنگ بسیجی هستیم. باید قدرت فرهنگی بسیج را ارائه دهیم و اراده بسیج را به رخ دشمن بکشیم.

وی تصریح کرد: عملیات فرهنگی در یک شبکه و یک جبهه در مثلث عملیاتی که شکل می‌گیرد، ضلع اول آن نوجوانان هستند، ضلع دوم قرارگاه محل محور که باید شکل بگیرد و ضلع سوم تمام آحاد مردم هستند که باید پای کار بیایند.

سردار مقواساز اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در هفته حقوق بشر آمریکایی، سازمان بسیج مستضعفین کشور در راستای جهاد تبیین رویداد ملی را در همه پایگاه‌ها و مساجد سرتاسر کشور به عنوان آمریکای بدون نقاب از تاریخ ۶ الی ۱۲ تیر ماه برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج افزود: این رویداد فرهنگی در قالب‌های متنوع هنری، فرهنگی و در سطح محلات کشور برگزار می‌گردد که جوانان و نوجوانان بسیجی در همه مساجد با خلاقیت و ابتکارات خود از شیوه‌های هنری و رسانه‌ای از جمله اجرای گروه‌های سرود، نمایش بخش فیلم مستند، مسابقات فرهنگی، کتاب‌خوانی و بخش هنری موشن گرافی با هدف نشان دادن تصویر واقعی از آمریکا را اجرا می‌کنند.

سردار مقوا ساز اظهار کرد: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی مردمی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است که با آوردن جوانان و نوجوانان خلاق و انجام یک کار گسترده، شبکه‌ای و جبهه‌ای کار عظیمی را رقم میزند.

وی افزود: بسیجیان مساجد کشور با تأسی از شهدای دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و جهادی، تمام تلاش خود را برای اجرای رویداد‌های فرهنگی که در بستر مناسبت‌های ملی‌مذهبی است انجام خواهند داد.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج ادامه داد: این رویداد که با هدف جهاد تبیین و آوردن جوانان و نوجوانان خلاق به عرصه این جهاد است در قالب مسابقات فرهنگی هنری برگزار می‌گردد همچنین تا پایان سال در چندین دوره تکرار می‌شود و در پایان با ارزیابی ابتکارات و معرفی اثر فاخر به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال نظرات