۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۷۱۳۸۳۱

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب طرطوس در سوریه

حمله موشکی  رژیم صهیونیستی به جنوب طرطوس در سوریه
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله موشکی صبح امروز رژیم صهیونیستی به جنوب طرطوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به شهرستان «الحمیدیه» در جنوب طرطوس خبر داد.

سانا به نقل از یک منبع آگاه نظامی نوشت: حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز (شنبه، ۲ ژوئیه)، دشمن اسرائیلی، با چند موشک از فراز دریای مدیترانه در غرب طرابلس، چند مرغداری در اطراف شهرستان الحمیدیه در جنوب طرطوس را هدف قرار داد و این حمله به کشته شدن دو غیرنظامی و مجروح شدن دو شخص دیگر از جمله یک زن منجر شد و خسارت مالی نیز بر جا گذاشت.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند، رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
لعنت بر رژیم تروریست و جنایتکار صهیونیستی
0
0