۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۱۳۹۱۱
امام جمعه باغملک در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

انتقاد از قطعی مکرر آب در باغملک/ مسئولان نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند

انتقاد از قطعی مکرر آب در باغملک/ مسئولان نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند
خوزستان_امام جمعه باغملک تأکید کرد که مسؤولان باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و نسبت به رفع مشکلات حوزه فعالیت خود تلاش کنند.

حجت الاسلام علی بهمنی، امام جمعه باغملک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به قطعی مکرر آب شرب در این شهرستان و کمبود آب در بسیاری از روستا‌های باغملک اظهار کرد: سهم مردم باغملک از بودجه مقابله با تنش‌های آبی چقدر است؟ شرکت آب و فاضلاب باید پاسخگوی مشکلات آبی این شهرستان باشد.

وی ابراز داشت: قطعی‌های مکرر آب در باغملک مردم را با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو ساخته است.

امام جمعه باغملک درخصوص فرسودگی شبکه آبرسانی به این شهرستان عنوان کرد: گسترش و بهسازی شبکه آبرسانی و توسعه شهری و روستایی در باغملک نیازمند تخصیص اعتبار است.

حجت الاسلام بهمنی با بیان اینکه مسؤولان در مسیر خدمت به مردم نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند، بیان کرد: مسؤولان باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و نسبت به رفع مشکلات حوزه فعالیت خود تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به سختی‌های جوانان در امر ازدواج تصریح کرد: بانک‌ها همکاری لازم را با جوانان جهت اخذ وام ازدواج داشته باشند؛ همچنین برخی نهاد‌ها و ارگان‌ها می‌توانند اقداماتی در جهت رفع موانع ازدواج جوانان انجام دهند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات