۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۷۱۳۹۳۶

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی در هرمزگان

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی در هرمزگان
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به وقوع زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به‌منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری بسیج سازندگی، ‌سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی ‌با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان اظهار داشت: قرارگاه جهادی در این مناطق به‌منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به تجربه بسیج برای انجام کار قرارگاهی افزود: به‌منظور هماهنگی بین‌دستگاهی و عدم موازی‌کاری و انسجام در خدمت‌رسانی در مناطق زلزله‌زده این مدل رفتاری قرارگاهی در امداد و نجات بسیار مؤثر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این قرارگاه با توجه به میزان نیاز خدمت‌رسانی در دو سطح استانی و منطقه‌ای با حضور گروه‌های جهادی استان هرمزگان و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد و سایر ورود خواهند کرد.

سردار زهرایی گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی غرب استان در شهرستان‌های هرمزگان، بندرخمیر، بندرلنگه، و سایر شهرستان‌ها با تمامی امکانات و تجهیزات خود در حال خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار و نیز آرزوی سلامتی برای آسیب‌دیدگان این حادثه گفت: گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه تا بازگشت کامل آرامش و فراهم شدن شرایط زندگی کنار این هموطنان عزیز خواهند ماند.

انتهای پیام/+

ارسال نظرات