۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۱۴۰۰۰
مدیر مدرسه علمیه آل البیت بندر لنگه خبر داد؛

امدادرسانی طلاب تبلیغی جهادی دوشادوش مسئولان استانی هرمزگان در مناطق زلزله‌زده

امدادرسانی طلاب تبلیغی جهادی دوشادوش مسئولان استانی هرمزگان در مناطق زلزله‌زده
حجت الاسلام حیدرزاده گفت: چادرهای امدادی و مواد غذایی بین آسیب دیدگان توزیع شده، اما مردم در زمینه تأمین برق و در مواجهه با گرمای هوا دچار مشکل هستند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدرزاده، مدیر مدرسه علمیه آل البیت(ع) بندر لنگه با حضور در مناطق زلزله زده استان هرمزگان گفت: وضعیت خیلی اسف بار بوده و اکثر ساختمان ها تخریب شده اند؛ این زلزله جان ۵ نفر از هموطنان مان را در دم گرفته و ۵۰ نفر از ایشان را زخمی نموده است. بحمدالله والمنّه حال زخمی ها رو به بهبود است.

وی فعالیت جهادگران و مسئولین امدادی و دولتی را رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: بنده با گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه آل البیت(ع) به این مناطق آمدیم و دیدیم که بحمدالله نیروهای جهادی، نیروی انتظامی، هلال احمر، بسیج، سپاه و دولتمردان از استاندار محترم هرمزگان تا مسئولین شهرستان همه پای کار بوده و حضور میدانی و فعال دارند.

حجت الاسلام حیدرزاده تصریح کرد: چادرهای امدادی و مواد غذایی به طور کامل بین آسیب دیدگان توزیع شده است، اما مردم این مناطق در زمینه تأمین برق و در مواجهه با هوای خیلی گرم منطقه دچار مشکل جدی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است مردم عزیز و بزرگوار کشورمان در این زمینه کمک ها و مساعدت های لازم را مبذول داشته، تا ان شاء الله تأمین مواد غذایی برای مردم خسارت دیده تا زمان خانه دار شدن آنان و همچنین تأمین سیستم های خنک کننده از سوی امدادرسانان به نحو شایسته ای عملیاتی گردد.

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات