۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۱۴۰۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه برگزار می شود

نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: اجلاسیه پیرغلامان و خدامان حسینی اول شهریورماه به مدت سه روز در استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در جلسه هماهنگی نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی اظهار داشت: اجلاسیه پیرغلامان و خدامان حسینی اول شهریورماه به مدت سه روز در استان کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این اجلاسیه بزرگ 450 مهمان خواهیم داشت که 50 نفر از این مدعویان از دیگر کشورهای می باشند.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خوشبختانه امسال مرز خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات بازگشایی خواهد شد و این یک فرصت مغتنم برای این استان خواهد بود، بنابراین از مسؤولان و مدیران شهرستان های سنقر، کرمانشاه، هرسین درخواست داریم که خود را برای میزبانی این زوار عزیز خود را آماده کنند.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: ازسوی دیگر موقوفات بسیاری در کرمانشاه با نیت خدمت به زائران عتبات عالیات و کربلا وقف شده اند که می توان از این فرصت برای ارائه خدمات بیشتر با زوار استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در مدت برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمانشاه روضه‌هایی نیز در هیات مذهبی این خادمان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هیات های مذهبی باید مرکزی برای جهاد تبیین باشند، بنابراین باید این مهم در اجلاسیه پیرغلامان و خدمات حسینی مورد توجه باشد./1400/

ارسال نظرات