۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۱۴۰۵۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

از افرادی در مسئولیت ها استفاده شود که دارای سلامت نفس هستند

از افرادی در مسئولیت ها استفاده شود که دارای سلامت نفس هستند
کرمانشاه ـ آیت الله علما با تأکید بر ضرورت دقت در انتخاب افراد در مسئولیت ها گفت: از افرادی در مسئولیت ها استفاده شود که دارای سلامت نفس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار ابراهیم رحیمی زنگنه، فرماندار کرمانشاه بر سلامت نفس مدیران در انجام کار ها تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: همه باید با مدیریت خوب به دنبال کاستن از مشکلات مردم باشیم زیرا اگر مردم نباشند حضور مسئولان بی معنا می شود.

وی افزود: سلامت، سرمایه بزرگی است لذا مدیران باید در انتخاب معاونان و همکاران خود از افرادی استفاده کنند که ضمن سلامت نفس، باور خدمت نمودن به مردم را در اندیشه خود پرورش داده اند.

آیت الله علما اظهار داشت: سلامت نفس برای مسوولیت سرمایه بزرگی است و امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور محترم از سلامت نفس بالایی برخوردار هستند لذا مدیران هم باید همانند رئیس جمهور سلامت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تأکید کرد: گاهی اطرافیان مشکلاتی بوجود می آوردند، لذا باید در انتخاب معاونان و مدیران خیلی مراقب باشید، زیرا عملکرد بد یک مدیر به پای نظام حساب می شود.

وی یاد آور شد: باید همه موظف به انجام تکلیف باشیم و ببینیم تکلیفمان چیست، زیرا امام راحل همواره می فرمود باید تکلیف را انجام دهیم، چون ما مامور انجام تکلیف هستیم.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از بی رمقی برخی افراد جامعه اظهار داشت: باید مردم وارد عرصه کار و فعالیت شوند و معیارهای انتخاب شغل را عوض کنند، زیرا همه مردم که نمی شود پشت میز نشین باشند، افرادی هم باید در بخش های تولیدی مشغول فعالیت شوند باید ببینیم کشور چین بیش از یک میلیارد جمعیت را چگونه مدیریت می کند.

آیت الله علما با حمایت از گسترش صنایع دستی و محلی تصریح کرد: باید صنایع بومی محلی را وارد چرخه تولید کرد و ببینیم بازار های داخلی و خارجی دقیقاً چه چیزی را می خواهند روی همان سرمایه گذاری کنیم.

گفتنی است: در این دیدار ابراهیم رحیمی زنگنه گزارشی از وضعیت کلانشهر کرمانشاه را ارائه کرد./1400/

ارسال نظرات