۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۱۴۰۶۳

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از خبرگزاری رسا

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از خبرگزاری رسا
حجت الاسلام شعبان زاده با حضور در خبرگزاری رسا ضمن ارائه برنامه های خود در اداره کل تبلیغات اسلامی قم از فعالیت های این رسانه حوزوی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با حضور در خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

مدیر اداره تبلیغات قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

وی ضمن ارائه گزارش از فعالیت های خود در سازمان تبلیغات اسلامی و بیان افق های پیش رو گفت: در دورانی که ظرفیت حوزه در کشور به خوبی معرفی نمی شد و همچنین ادبیات رسانه به حوزه وارد نشده بود، خبرگزاری رسا در پر کردن این دو خلأ پیشگام بود؛ خبرگزاری رسا ضمن رعایت عنصر مصلحت در انعکاس اخبار، اخباری که ناظر به تقویت خط انقلابی در حوزه بود را تعقیب می کرد.

حجت الاسلام شعبان زاده ادامه داد: خبرگزاری رسا شتاب دهنده جریان انقلابی در حوزه است که با جریان تضعیف کننده انقلاب در حوزه برخورد رسانه ای می کند؛ کسانی که به واسطه انقلاب به جایی رسیدند باید پاسخگو باشند و پیگیری این ها سبب می شود قضاوت درستی در خصوص افراد صورت گیرد.

مدیر اداره تبلیغات قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

وی در پایان خاطرنشان کرد: قضاوت درست در خصوص افراد، جریانات و دستگاه ها در حوزه و نقد منصفانه و حکیمانه از دستگاه های حوزوی لازم است و جای آن امروز خالی است که تداوم این خط لازم است.

ارسال نظرات