۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۷۱۳۴۹۶

مدیر گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ از خبرگزاری رسا بازدید کرد

مدیر گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ از خبرگزاری رسا بازدید کرد
حجت الاسلام کلاته مدیر گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ با حضور در خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت های جهادی گروه های تبلیغی ارائه کرد و بر لزوم انعکاس رسانه ای آن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کلاته مدیر گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با حضور در خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

حجت الاسلام کلاته در ابتدای سخنان خود جملاتی را از رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت کار جهادی قرائت کرد و گفت: رهبری هم در اهمیت کار جمعی صحبت‌های جالبی دارند؛ ایشان فرموده اند: «چرا فرهنگ کار جمعی در جامعه ما ضعیف است؟ این یک آسیب است. با این‌که کار جمعی را غربی‌ها به اسم خودشان ثبت کرده‌اند، اما اسلام خیلی قبل از این‌ها گفته است: «تعاونوا علی البرّ و التّقوی»، یا: «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا». یعنی حتّی اعتصام به حبل‌اللّه هم باید دسته‌جمعی باشد؛ «و لا تفرّقوا»»

وی افزود: گروه‌های تبلیغی طلاب با ایثار فراوان مانند فرماندهان دوران جنگ جلودار حرکت جهادی هستند و سعی دارند حال مردم را خوش کنند؛ برخی از گروه‌های جهادی حوزه علمیه پزشکانی را برای خدمت رسانی به مناطق محروم با خود همراه می‌کنند که بعضا این پزشکان از خارج از کشور هستند و در مناطقی محروم حضور پیدا می‌کنند.

مدیر گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی زیادی ایجاد کردیم که به طور ویژه نیز برای فعالیت‌های نو و جدید مانند کارگروه جشن‌ها و کاروان‌های خیابانی برای مناسبت‌های شادی مثل ایام غدیریه و... در میان مردم حاضر می‌شونند که با نیسان و خاوری که بصورت استیج در می‌آید و تمام امکانات صوتی و تصویری و ... را دارا هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه‌های تبلیغی ما خصوصا کسانی که به اجرا‌های میدانی می‌پردازند در حال تشکیل یک جبهه هستند و فراتر از فعالیت گروهی ظاهر شده اند؛ خیلی از بزرگان هم لطف کرده و گروه تبلیغی ایجاد نمودند که این اسباب خوشحالی گروه‌های تبلیغی می‌باشد.

این مبلغ جهادی با بیان اینکه تنوع عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی تبلیغی بالا است، گفت: فعالیت در زندان‌ها و کمپ‌های ترک اعتیاد هم در کارنامه مبلغین جهادی و گروه‌های تبلیغی دیده می‌شود و خود بنده شب احیای ۱۹ و ۲۳ ماه رمضان امسال در زندان لنگرود سخنرانی و احیاء داشتم و معنویت عجیبی را در آن جمع تجربه کردم.

حجت الاسلام کلاته در پایان با تشکر از اهتمام خبرگزاری رسا به فعالیت‌های جهادی مبلغان بر لزوم همکاری بیشتر رسانه‌های حوزوی با گروه‌های جهاد تأکید کرد.

ارسال نظرات