۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۱۴۰۶۹
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه:

همه در معرفی و ابلاغ پیام غدیر مکلف هستیم

همه در معرفی و ابلاغ پیام غدیر مکلف هستیم
آیت الله سعیدی گفت: ابلاغ و معرفی غدیر یکی از موارد بسیار حساس دین اسلام است چرا که سه محور مهم اکمال دین، اتمام نعمت و رضایت خداوند در این ابلاغیه نهفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) عصر دوشنبه در همایش ملی غدیریان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه اگر کار برای رضای خدا باشد، خداوند نیز به آن برکت می دهد، گفت: زمانیکه انسان مامور به انجام کاری می شود اگر برای رضای خدا کار را انجام دهد قطعا گستره و نفوذ کار با برکت الهی همراه خواهد شد.

وی با اشاره به دستور خداوند به ابراهیم نبی الله مبنی بر اعلام دعوت به حج، ابراز کرد: یکی از مصادیق اذان الهی بازگویی و معرفی غدیر است چرا که خداوند در منطقه راهبردی غدیر خم به نبی خدا به صورت واضح و روشن اعلام نمودند که این اذان ولایی را به تمام مردم ابلاغ نماید.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه رسالت نبی اکرم با جانشینی امیرالمومنین (ع) تکمیل شد، اظهار داشت: ابلاغ و معرفی غدیر یکی از موارد بسیار حساس دین اسلام است چرا که سه محور مهم اکمال دین، اتمام نعمت و رضایت خداوند در این ابلاغیه نهفته است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه هر چه برای غدیر کار شود در راستا و ادامه «یا ایها الرسول» است، تصریح کرد: اقدامات عملی برای معرفی و گسترش غدیر در ادامه فعالیت و ابلاغ نبی خداست و تمام عموم مردم مخاطب آیات غدیر هستند و همه مکلف می باشند که پیام غدیر را ابلاغ کنند.

وی افزود: گاهی تاثیر یک مراسم از چندین سخنرانی بیشتر است لذا بکوشید چرا که شما منادیان غدیر و ادامه دهنده راه پیامبر الهی هستید.

ارسال نظرات