۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۱۴۰۸۲
امام جمعه دزفول:

فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات به مردم نشان داده شود

فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات به مردم نشان داده شود
خوزستان - امام جمعه دزفول تهیه و توزیع نشریه پیرامون فعالیت‌ها و خدمات ستاد عتبات عالیات را یکی از راه‌های ترغیب و تشویق مردم به خدمت در این دستگاه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول امروز در دیدار اعضای ستاد عتبات عالیات این شهرستان با بیان اینکه خدمت به ائمه اطهار موجب مباهات مردم ولایمتدار دزفول است، اظهار کرد: مردم دزفول با اخلاص این کار بزرگ را انجام می‌دهند.

امام جمعه دزفول تهیه و توزیع نشریه پیرامون فعالیت‌ها و خدمات ستاد عتبات عالیات را یکی از راه‌های ترغیب و تشویق مردم به خدمت در این دستگاه دانست و عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی که نمایانگر کار‌های صورت گرفته از سوی ستاد عتبات عالیات است، سبب تشویق مردم به خدمت در این دستگاه خواهد شد.

ححت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه هیچ وجهی به عراق ارسال نمی‌شود، بیان کرد: همه وجوهات مردمی در ایران جمع آوری و بر اساس نیاز ضروری زیرساخت‌های ستاد عتبات و عالیات مصرف می‌شود؛ همچنین هیچ کمکی از محل بیت المال صورت نمی‌گیرد و تمامی کمک‌ها از سوی مردم است.

وی از برکات این وجوهات را افزایش رونق اقتصادی و انجام کار‌های فرهنگی دانست و ابراز داشت: بکارگیری خانواده معظم شهدا در این زمینه می‌تواند تاثیر مضاعفی در روحیه مردم داشته باشد.

امام جمعه دزفول در پایان با اشاره به اهتمام ائمه اطهار(ع) برای کمک به مستمدان و فقرا گفت: ترویج و تشویق مردم به فرهنگ کمک به فقرا بدر راستای تعظیم شعائر الهی است و از تبلیغات منفی دشمنان دین جلوگیری می‌کند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات