۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۱۴۰۹۱
رییس ستاد اوقات فراغت روستای علوی کاشان خبر داد؛

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت روستای علوی کاشان

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت روستای علوی کاشان
اصفهان – حجت الاسلام کاظمی از آغاز کلاس‌های اوقات فراغت روستای علوی شهرستان کاشان از ابتدای تیرماه تا پایان مردادماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید حسین کاظمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان و نوجوانان، گفت: ستاد اوقات فراغت روستای علوی کاشان برنامه‌های آموزشی و اردویی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان این روستا در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی دهیاری، کانون فرهنگی هنری، مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده سلطان محمود، پایگاه بسیج سید الشهدا و حضرت مریم و کتابخانه عمومی روستای علوی عضو ستاد فراغت روستای دارالسیاده علوی کاشان هستند، گفت: همه ارگان‌های عمومی این روستا در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت همکاری و مشارکت دارند.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به استقبال دانش آموزان و نوجوانان و جوانان روستا از کلاس‌های اوقات فراغت، افزود: این کلاس‌ها شامل، کلاس‌های تقویتی ریاضی دانش آموزان ابتدایی چهارم و پنجم، کلاس آموزشی عربی، احکام و معارف اسلامی، تجوید و روخوانی و روانخوانی قران کریم و کلاس‌های تقویتی زبان خارجه است.

به گفته وی کلاس‌های آموزشی توسط مربیان و اساتید مجرب و توانمند برگزار می‌شود و تا پایان مرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد اوقات فراغت روستای علوی کاشان گفت: علاوه بر برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های ورزشی و تفریحی جذاب و متنوعی برای دانش آموزان و نوجوانان و جوانان در نظرگرفته شده است.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت اوقات فراغت نوجوانان و دانش آموزان، اظهار داشت: از فرصت به وجود آمده باید نهایت بهره برداری را برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با هدف ارتقای توان علمی نسل آینده کشور داشت.

به گفته وی پرکردن اوقات فراغت هم به یادگیری دانش آموزان در مقاطع و سطوح مختلف و به لحاظ یادگیری کمک کرده و سبب می‌شود اوقات فراغت خود را در کلاس‌های آموزشی و ورزشی و تفریحی سپری کنند.

لازم به ذکر است، روستای علوی از روستا‌های نمونه به لحاظ اهمیت جوانان به نماز جماعت و یکی از روستا‌های دوستدار کتاب انتخاب شده است.

شایان ذکر است، روستای علوی با ۷۰۰ نفر جمعیت سادات در ۴۰ کیلومتری غرب کاشان و در منطقه اردهال واقع شده است و از گذشته دور تاکنون محور تبلیغ دین توسط روحانیون سادات و اعزام مبلغ به سایر روستا‌های منطقه بوده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات