۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۱۴۰۹۴

اعتراض نماینده ولی فقیه در خوزستان نسبت به مدیریت آب و مشکلات کشاورزان

اعتراض نماینده ولی فقیه در خوزستان نسبت به مدیریت آب و مشکلات کشاورزان
خوزستان_نماینده ولی فقیه در خوزستان در اعتراض به مدیریت آب در استان گفت: تا کی باید کشاورزان خوزستانی که تنها راه امرار معاش آن‌ها از این طریق است، مشکل داشته باشند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست بررسی مشکلات کشاورزان و دامداران مناطق دشت آزادگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در یادمان شهدای هویزه برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به انواع کشت شلتوک از جمله غرقآبی و خشکه کاری، اظهار داشت: در استان خوزستان متاسفانه مدیریت آب ضعیف است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه اگر استفاده از آب به روش‌های نوین و صنعتی صورت گیرد، پاسخگوی زمین‌ها خواهد بود، ادامه داد: باید برای مدیریت آب برنامه‌ریزی صورت گیرد؛ خطوط انتقال بتنی باشند تا شاهد تبخیر آب در مسیر انتقال نباشیم.

وی گفت: تا کی باید کشاورزان خوزستانی که تنها راه امرار معاش آن‌ها از این طریق است، مشکل داشته باشند؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مطالبات و دغدغه‌های مطح شده را به سهم خودم پیگیری خواهم کرد، اظهار کرد: از آیت الله رئیسی رئیس جمهور درخصوص آسیب دیدن کشاورز و دامداران خوزستان پیگیری کردم و معاون اول رئیس جمهور نیز وعده پرداخت جریمه عدم کشت را داد.

 لازم به ذکر است که ممنوعیت کشت شلتوک و کاشت آن در برخی مناطق، تعیین راه جایگزین امرار معاش برای کشاورزان و رسیدگی به وضعیت آب شرب از جمله دغدغه‌های مطح شده توسط کشاورزان و دامداران مناطق دشت آزادگان از جمله سوسنگرد، حمیدیه، هویزه و دیگر نقاط بود. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات