۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۱۳۷۰۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام مسئولان برای تسهیل سفر زائران به عتبات عالیات

ضرورت اهتمام مسئولان برای تسهیل سفر زائران به عتبات عالیات
خوزستان_حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت:شکایت از بدحجابی و بی حجابی زیاد شده است و از ۲۱ تیر چهارچوب مشخصی درباره حجاب اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم استقبال از پیکر مطهر ۳۵ شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه اظهار داشت: شهدا جانانه از مرز‌های کشور شهدای دفاع کردند و ره صد ساله را یک شبه طی کردند و به جایگاهی رسیدند که عارفان پس از سال‌ها به این جایگاه می‌رسند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: شهدای عزیز ما خون دادند که راه کربلا باز بشود، منتهی نه تنها برای کسانی که پول در جیب دارند، بلکه برای آن‌هایی که هر وقت در مرز حاضر شدند و گذرنامه در دستشان بود، بتوانند به زیارت بروند و برگردند.

وی در ادامه از اجرای طرح حجاب و عفاف از نیمه دوم تیر در خوزستان خبر داد و گفت: شکایت از بدحجابی و بی حجابی زیاد شده است و از ۲۱ تیر چهارچوب مشخصی درباره حجاب اجرا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان د در پایان خطاب به مسؤولان گفت: چند روز دیگر عرفه می‎‌باشد، پیام مردم ایران اسلامی این است که برای عرفه مرز‌های زمینی ایران باز شوند تا بتوانیم در ایام عرفه به زیارت عتبات عالیات نائب شویم. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات