۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۱۴۱۰۶
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت تبلیغی و رسانه ای در راستای ارتقای فرهنگ جامعه

ضرورت بهره مندی از ظرفیت تبلیغی و رسانه ای در راستای ارتقای فرهنگ جامعه
حجت الاسلام حسینی گفت: برای ترویج معنویات و ارتقای فرهنگ دینی جامعه باید از ظرفیت های فرهنگی، دینی، تبلیغی و رسانه ای استفاده شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به رواج آسیب های اجتماعی در جامعه، بیان داشت: انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی لازمه مقابله با آین آسیب ها و جلوگیری از رواج آن به کانون خانواده ها است.

امام جمعه بروجرد فضای مجازی و ماهواره ها را از جمله عوامل اثر گذار بر فرهنگ مردم خواند و افزود: با بهره مندی از ظرفیتی همچون فضای مجازی باید تهدیدها تبدیل به فرصت شوند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم روی فرهنگ مردم تاثیر گذارباشیم، خاطرنشان کرد: با نهادینه سازی ارزش ها و تقویت باورهای دینی مردم می توان جلوی رواج آسیب های اجتماعی را گرفت.

حجت الاسلام حسینی با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه گفت: فضای مجازی و ماهواره ها یکی از عوامل مهم در افزایش طلاق است که باید مدیریت شود.

وی در ادامه یادآور شد: امروز دشمن دین و اخلاق را هدف قرار داده است و با برنامه ریزی و مدیریت جهادی در حوزه فرهنگی باید در مقابل دشمنان آماده باشیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ترویج معنویات و کارهای فرهنگی در جامعه کم شده است، تأکید کرد: با همکاری نهادهای فرهنگی و اجرایی و بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای باید در جهت ارتقای فرهنگ جامعه نقش آفرین شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات