۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۱۳۹۸۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

جامعه ایثارگر الگوی مقاومت هستند

جامعه ایثارگر الگوی مقاومت هستند
حجت الاسلام هاشمی گفت: جامعه ایثارگر، هرکدام الگوی ایثار و مقاومت هستند و خدمت به این جامعه هدف رسالت خطیر ماست که باید در سایه وحدت و همدلی و فعالیت جهادی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در گردهمایی معاونین و رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تابعه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: برگزاری این گردهمایی ها فرصتی برای بررسی و رفع مشکلات بنیاد در شهرستان های تابعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: جامعه ایثارگر با 120 هزار جمعیت ایثارگری، 6 هزار و 544 شهید فاخر در استان و کشور که هرکدام تابلویی از ایثار، مقاومت و بزرگی هستند.

وی با اشاره به برگزاری یک روزه گردهمایی معاونین و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تابعه در مرکز استان، عنوان کرد: این گردهمایی در قالب کارگاه های مختلف معاونت ها مباحث مورد نظر را ارائه دادند و مسائل و مشکلات بنیاد در شهرستان ها مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: مشکلات بنیاد در شهرستان ها مورد توجه قرار گیرد و با حمایت در جهت رفع مشکلات اقدام شود و فرمانداران نگاه ویژه به بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ها داشته باشند.

وی در ادامه به برگزاری جلسات شورای ترویج با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و عنوان داشت: شورای شورای ترویج، بزرگ ترین بازو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: انتظار می رود مدیران نهادهای عضو این شورا در جلسات شورای ترویج حضور داشته باشند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات