۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۱۴۲۷۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

در اخذ مالیات به کسی ظلم نشود

در اخذ مالیات به کسی ظلم نشود
کرمانشاه ـ آیت الله مصطفی علما با اشاره به اینکه پرداخت مالیات موجب پیشرفت کشور می شود، گفت: در اخذ مالیات به کسی ظلم نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مدیر کل و مسؤولین امور مالیاتی استان کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: باید در بحث اخذ مالیات با سعه صدر و با منطق مردم را در مقوله پرداخت مالیات تبیین کنیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری امام باقر(ع) گفت: دهه ذی حجه بسیار مهم و بالا است، زیرا عید بزرگ غدیر در آن واقع است و باید بدانیم، همه احکام در ظل غدیر است، و بسیار مهم و عظیم است.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص اهمیت مالیات و نقش آن در اداره کشور افزود: شعار جمهوری اسلامی از اول انقلاب بی نیازی از نفت بود، زیرا به قیمت نفت اعتباری نیست و استکبار دخالت می کند، لذا مالیات می تواند جایگزین نفت باشد به شرطی که به احدی ظلم نشود و مردم توجیه شوند و بدانند پرداخت مالیات در راستای پیشرفت و اداره کشور است.

آیت الله علما تصریح کرد: باید واقف باشیم اولاً مملکت باید با مالیات مدیریت شود و دوم این که به کسی ظلم نشود، این بسیار مهم است، چون ظلم به مردم بسیار خطرناک است، زیرا اگر مردم خوب توجیه شوند و بدانند پرداخت مالیات در راستای آبادانی کشور است و صداقت را ببینند همکاری می کنند./1400/

ارسال نظرات