۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۱۴۱۵۲
امام جمعه اسلام آبادغرب:

غفلت از غدیر، عاشورا را رقم زد

غفلت از غدیر، عاشورا را رقم زد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: غفلت از غدیر عاشورا را رقم زد، گفت: پیام غدیر باید به نسل جوان و نوجوان ما رسانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه هماهنگی ستاد غدیر اسلام آبادغرب با حضور مدیران و مسؤولان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی اظهار داشت: غفلت از غدیر عاشورا را رقم زد، لذا همه مسؤولین شهرستان وظایف بسیار مهمی در این راستا دارند و باید برنامه ها درخور جایگااه امیرالمومنین و غدیر اجرا شوند تا ارتباط لازم برقرار شود و پیام غدیر به نسل جوان و نوجوان ما رسانده شود.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت:برنامه ریزی شده که به مدت 10 روز از عید قربان تا عید غدیر هر روز یا هر شب برنامه های متنوع فرهنگی در راستای نشاط جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شود.

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: برنامه های متنوع برپایی غرفه های مشاوره، کار با کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، صنایع دستی، ایستگاه صلواتی، اطعام علوی، پخت غذا غرفه بچه شیعه و برپایی سیاه چادر با عرضه محصولات بومی و محلی برای این ایام پیش بینی شده است.

در ادامه این جلسه، خسرو تمری؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آبادغرب در سخنانی گفت: همه ادارات باید از موازی کار دوری کنند و همه برنامه ها با شکوه تمام با هماهنگی ستاد غدیر شهرستان برگزار شود.

سرهنگ سلطانقلی، فرمانده سپاه اسلام آبادغرب نیز در این جلسه بیان داشت: غدیر یک فرهنگ گرانبهاست و هرچه از دستمان بر می آید باید برای غدیر انجام بدهیم.

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب افزود: بازسازی واقعه غدیر یکی از برنامه های مهم است چون برخی افراد منکر این واقعه مهم تاریخی شده اند لذا باید به گونه ای عمل شود و فرهنگ سازی شود که مردم خودشان همچون ایام محرم عهده دار این مناسبت مذهبی عظیم شوند.

عیسی ترنج، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب نیز پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی خانوادگی توسط هیات ورزش های همگانی را داد.

مدیران حاضر در جلسه پیشنهادات و نکته نظرات خود را جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم ها اعلام کردند./1400/

ارسال نظرات