۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۱۴۲۸۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری دعای عرفه در مساجد استان کرمانشاه

برگزاری دعای عرفه در مساجد استان کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده شنبه هفته آینده مراسم پرفیض دعای عرفه در مساجد استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز عرفه بهترین فرصت برای طلبه استغفار مومنین از درگاه خداوند متعال است، بنابراین این روز در تقویم اسلامی بسیار مهم می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در روز عرفه مومنین و عاشقان اهل بیت علیهم السلام می توانند با رجوع و تمسک به دعای امام حسین(ع) از برکات معنوی این دعای عزیز بهره های بسیاری ببرند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته شده شنبه هفته آینده مراسم پرفیض دعای عرفه در مساجد استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدی عنوان داشت: همچنین در شنبه هفته آینده مراسم دعای عرفه در مزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور مردم و عاشقان اهل بیت علیهم السلام راس ساعت 16 برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: حاج مجتبی رمضانی، از مداحان بنام اهل بیت علیهم السلام، مداحی این مراسم پرفیض را برعهده خواهد داشت.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه عید قربان، عید بندگی خداوند متعال و پشت پا زدن با مسایل دنیوی است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین و بزرگترین اعیاد در بین مسلمین، قربان است و این روز بزرگ برای همه ما درست بندگی و تسلیم در براب تقدیر الهی است./1400/

ارسال نظرات