۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۱۴۴۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در مفاهیم حج ایجاد کرد

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در مفاهیم حج ایجاد کرد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به مفاهیم اساسی عید سعید قربان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول عظیم در مفاهیم حج ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم آباد با تبریک عید سعید قربان گفت: حج یکی از اجتماعات بزرگ جهان اسلام است که در آنجا مسلمانان گرد هم آمده و فریضه الهی که بعد سیاسی و اجتماعی دارد را به جایی می آورد.

پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول عظیم در مفاهیم حج ایجاد کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول عظیم در مفاهیم حج به وجود آمد و این اجتماع را موثر و مفید نمود، افزود: در آن اجتماع مسئله مظلومیت فلسطین و ستمگری رژیم اشغالگر قدس مطرح شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که با پیروزی انقلاب اسلامی در بین مسلمانان به وجود آمد، امری بدیهی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به تلاش دولت سیزدهم در کنترل ویروس کرونا، فعال شدن دیپلماسی سیاسی با کشورهای همسایه، بیمه شدن بیش از پنج میلیون نفر نیازمند، برنامه ریزی برای ساخت چهار میلیون مسکن و تأمین نقدینگی آن، اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری، تکمیل طرح های نیمه تمام و فعال شدن کارخانه تولیدی اشاره کرد و گفت: این اقدامات چشمگیر و قابل تقدیر است.

دولت به دنبال برطرف کردن مشکلات است

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات مردم بویژه در حوزه مسکن و اشتغال و اقتصاد، تاکید و اظهار کرد: در این راستا مسئولان با وحدت و تعامل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت به دنبال برطرف کردن مشکلات است، تصریح کرد: گرانی برخی اقلام موجب شده که خدمات دولت از نظر برخی ها کمرنگ شود و لازم است که نظارت ها در این زمینه بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه قیمت ها به صورت منصفانه و عادلانه باید از درون کارخانه و تولیدی ها مشخص شود، گفت: رسانه ها در این زمینه نیز نقش بسزایی دارند و باید  خدماتی که دولت انجام می دهد نمایان شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است، خاطرنشان کرد: زورگویان عالم که ایران را محور شرارت عنوان کرده به نقطه ای رسیدند که تمام گزینه های روی میز آن ها رنگ باخته است.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: امروز باید سپاسگزار باشیم و این روزهای سخت خواهد گذشت، برای گذر از این روزها مدیریت جهادی، انقلابی و حرکت جهادی بر پایه تفکر انقلابی در سایه حفظ وحدت نباید فراموش شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات