۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۱۴۴۸۳
آیت الله کعبی در خطبه های نماز عید قربان اهواز:

سازش با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

سازش با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست طرح معامله قرن ترامپ گفت: طرح موسوم به آبراهام بایدن همانند معامله قرن ترامپ در منطقه شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان اهواز با اشاره به اینکه عید قربان روز غلبه بر نفس سرکش، دنیا و مکر شیطان است، گفت: پیام اعتماد به خدا در کلیه مراحل زندگی، تنظیم سبک زندگی به رنگ خدایی از آثار این عید بزرگ است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در نظر نگرفتن نقش خدا در زندگی انسان بی خردی است، ابراز کرد: برادری، اتحاد و همبستگی بدون هرگونه فاصله نژادی و طبقاتی از مهم ترین پیام های حج ابراهیمی است که مسلمانان با اتحاد و برادری اقتدار اسلام را در کنار هم فریاد می زنند.

وی با تاکید بر اینکه عید قربان عید ولایت محمد و آل محمد (ص) است، اظهار کرد: قربان عید رهبری الهی و یادآور انتظار عملی حضرت مهدی (عج) می باشد همچنین عید قربان روز مبارزه با طاغوت و شیاطین و بستر سازی برای تشکیل حکومت دینی ولایت محور و مردم پایه است.

آیت الله کعبی عید قربان را روز اجتماع عمومی امت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: عید قربان و صفوف بهم پیوسته نماز در این روز بزرگ نشانه اقتدار امت اسلامی است و هدف از قربانی در این روز مبارک توسعه معیشت فقرا است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزاری باشکوه دعای عرفه و نماز عید را نشانه دینداری ملت ایران دانست و ادامه داد: جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان بر علیه دین و اخلاق با آسیب زدن به سلامت روانی و اجتماعی مردم اگر چه تشدید شده است اما کارساز نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزاری دهه ولایت و پاسداشت محرم و اربعین حسینی را تاکید بر هویت منطقی ملت ایران و تضمین کننده پایه های اقتدار و امنیت کشور برشمرد و اظهار کرد: با جهاد تبیین و احیاء گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به مثابه امتداد غدیر با بازخوانی خطبه غدیر و تبیین فضایل امیرالمومنین (ع) به ترویج فرهنگ مواسات و امید آفرینی جلوه های مردمی غدیر را برجسته کنید.

وی با اشاره به سفرهای منطقه ای بایدن ابراز کرد: همانگونه که طرح خیانت قرن ترامپ با شکست مواجه شد طرح موسوم به آبراهام بایدن نیز در منطقه شکست خواهد خورد.

آیت الله کعبی با بیان اینکه شاهد ضعف روز افزون آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم، ابراز کرد: در شرایط حساس کنونی منطقه و کشور با همدلی و هم افزایی بین مردم و مسؤولان و کم کردن خطاها و سستی ها قطعاً ایران اسلامی به یک کشور الگو و پیشرفته برای امت اسلامی تبدیل خواهد شد.

ارسال نظرات