۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۱۴۵۱۲
استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم توسعه کارکردهای مساجد

لزوم توسعه کارکردهای مساجد
کرمانشاه ـ امیری مقدم گفت: باید کارکرد مساجد را توسعه دهیم و اجازه ندهیم که مسجد فقط به مکان ادعای فرایض دینی، مراسم های تحریم و... اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهمن امیری مقدم امروز در نشست با جمعی از روحانیون و امامان جمعه کرمانشاه که در استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم به روحانیت بسیار مثبت است و همواره از این قشر فرهیخته در امور مشاوره گرفته می شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: خوشبختانه در مسیر انجام امور نیز روحانیون به صورت خودجوش و مشفقانه مشاوره های خود را در حوزه فرهنگ و دین ارائه می دهند که موضوع بسیار با ارزش است.

امیری مقدم در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه روحانیون در افکار عمومی و جامعه از پایگاه مستحکم و قابل احترامی برخوردارند که این امر بسیار ارزشمند است.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان و معاندان دست به هر کاری می زنند که ملت ایران از خدمات این نظام و انقلاب دلسرد و ناامید شوند بنابراین روحانیت باید با جهاد تبیین در مقابل این توطئه نرم دشمنان قرار بگیرند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش کلیدی مساجد درمقابله با جنگ نرم و اعتقادی دشمنان این انقلاب، گفت: باید کارکرد مساجد را توسعه دهیم و اجازه ندهیم که مسجد فقط به مکان ادعای فرایض دینی، مراسم های تحریم و... ختم شود، باید کارکرد مساجد با حضور روحانیون گسترش یابد زیرا اگر این امر محقق شود بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات دینی و فرهنگی جامعه از بین خواهد رفت./1400/

ارسال نظرات