۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۱۴۶۲۶
حجت الاسلام اهتمام خبر داد؛

برگزاری مدرسه تابستانه کلام به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

برگزاری مدرسه تابستانه کلام به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
اصفهان ـ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مدرسه صفیر امامت، مدرسه تابستانه کلام ویژه طلاب و مبلغان خواهر و برادر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به فرارسیدن عید بزرگ غدیر، گفت: غدیر، روز امید به آینده جهان است و اگر غدیر اتفاق نمی افتاد تمام زحمات پیامبران تا پیامبر اکرم(ص) به هدر می رفت چون تلاش همه انبیاء الهی برقراری حکومت اهل بیت(ع) بوده است.

وی در ادامه افزود: اداره جامعه و مدیریت کلان آن از دیدگاه اسلام به قدری مهم است که خداوند در قرآن کریم، عدم معرفی امام توسط پیامبر را، عدم اتمام رسالت بیان می کند و همچنین در خطبه غدیر به امام زمان(عج) به عنوان آخرین وصی الهی بشارت داده شده که بیانگر پیوستگی امامت و ولایت است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: بنابر رسالت و وظیفه ای که برای تبلیغ این اتفاق مهم وجود داشت، معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مدرسه صفیر امامت را برنامه ریزی کرده که در قالب مدرسه تابستانه کلام که به صورت فشرده و در سه روز توسط اساتید برتر کشوری با محوریت غدیر به ابعاد مختلف مسئله امامت خواهد پرداخت.

حجت الاسلام اهتمام با بیان اینکه مسأله امامت از مهمترین مسائلی است که باید با رویکردی علمی به آن بپردازیم، اظهار کرد: امامت در قرآن، نگرش تاریخی به امامت، شبهات امامت، شئون و مقامات امامت، نظریه های امامت و امامت پژوهی مستشرقان، موضوعات این دوره خواهند بود.

وی در پایان با بیان این که زمان برگزاری دوره از 21 تا 23 تیر ماه از 8 صبح تا 18 خواهد بود، گفت: طلاب و مبلغان علاقه مند می توانند برای ثبت نام در این دوره به نشانی اینترنتی dte.bz/emam مراجعه نمایند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات